Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Vi har vårt eget språk!Aner ikke, men da er det hverfall ikke direkte løgnvi kaller også musa for kråka her
![]()
Haha! Ja, noe må vi jo snakke om! Det meste er oppbrukt etter 10 dager vet duHerregud for noen samtale-emnder![]()
Æsj! Da har de sikkert dårlig åndeKanskje de spytter???![]()
Jeg elsker å pille med q-tips i ørene ;-)Tror ikke vi har snakket om qtips enda?...
Aner ikke, men da er det hverfall ikke direkte løgnvi kaller også musa for kråka her
![]()
Som i mellom beina- musa???Haha, samme sted hver gang?Tisse ut vinduet ja, når jeg var 10 årich så tissa jeg ut vinudet på hytta, var redd for utedoen =P
Jeg også!!Jeg elsker å pille med q-tips i ørene ;-)
Der kan dere se! Ikke unormalt å tisse ut vinduTisse ut vinduet ja, når jeg var 10 årich så tissa jeg ut vinudet på hytta, var redd for utedoen =P
Hvem skiftet tema nå da??Jeg også!!Klarer ikke å gå en eneste dag uten å ha gjort det
![]()

VAr bare en gang.. for mamma så meg, så hu fulgte meg etter det =PHaha, samme sted hver gang?
Nå må du ikke dø igjen da!§!!Som i mellom beina- musa???
Haha! Ler!Som i mellom beina- musa???
Helt normalt!Der kan dere se! Ikke unormalt å tisse ut vindu![]()
Jeg fikk en utfordring! SKulle finne et tema vi ikke har snakket om! Og vi her IKKE snakket om q-tips enda!Hvem skiftet tema nå da??![]()
Føl deg gjerne fri til å slenge med noen flere ;-)Herregud for noen samtale-emnder![]()
Har ikke tid til dødsfall nåNå må du ikke dø igjen da!§!!![]()
Jo, nå døde jeg litt igjen!!Nå må du ikke dø igjen da!§!!![]()