Haha! Bilde?Haha.. nå føler jeg meg smart med pen sko og jogge bukse med morgenkåpe =P hahaha.. Må sitte inn skoa =P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Bilde?Haha.. nå føler jeg meg smart med pen sko og jogge bukse med morgenkåpe =P hahaha.. Må sitte inn skoa =P
Jeg trenger nok en puppeløft jeg hvertfallhvem var det som snakket om disselår og puppeløft i går da kanskje?![]()
Raserte ikke lekene, men barnehagen =P hoppa tau inne å sånn =PHahadeal im good!
vil du jeg skal gå???hadde nok også vært litt behagelig en gang i blandt!![]()
Er jo det vi gjørNei sant! Så dere får bare ta meg for den jeg er![]()
Ja, =PVar du verre enn dette?
Jeg og, tar visst litt tidspeeent!!![]()
Det var meg...hvem var det som snakket om disselår og puppeløft i går da kanskje?![]()
har ikke tid =P heheheHaha! Bilde?![]()
Etter 4 barn,så skulle jeg vell fått løftet hundeørene min jeg ogJeg trenger nok en puppeløft jeg hvertfall![]()
Sitte inn? Den var ny. Trodde man skulle GÅ dem inn jegHaha.. nå føler jeg meg smart med pen sko og jogge bukse med morgenkåpe =P hahaha.. Må sitte inn skoa =P
Går for det samme, rasing er rasing;-)Raserte ikke lekene, men barnehagen =P hoppa tau inne å sånn =P
Tok du ikke dobbel dose??? *klaske panne*Jeg og, tar visst litt tid![]()
NEIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!vil du jeg skal gå???![]()
hahaSitte inn? Den var ny. Trodde man skulle GÅ dem inn jeg![]()

Ser det for meg. Hva man ikke gjør for skjønnheten. ...Haha.. nå føler jeg meg smart med pen sko og jogge bukse med morgenkåpe =P hahaha.. Må sitte inn skoa =P
Ja, men kan ikke gå =P må være her =PSitte inn? Den var ny. Trodde man skulle GÅ dem inn jeg![]()
haha! Ja, den var nySitte inn? Den var ny. Trodde man skulle GÅ dem inn jeg![]()
Det gleder meg!!TakkKvelden er satt av til dere
![]()