Det er jeg nysgjerrig på ogHva er kvedens snakkis?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jeg nysgjerrig på ogHva er kvedens snakkis?
En glad dansemus!Det er bra. Nå ble jeg glad![]()
akk og puppeløft tror jegDet er jeg nysgjerrig på og![]()
Jeg har planlagt litt dårlig, håper det holder likevel. Ser ut som han begynner å sikle litt nå ihvertfall.uff...da kunne du jo ringt da!!![]()
Hvem da? Puppene??Tror du de kan trenes opp?
Ja da skal jeg også på ferie og løfte litt og fylle litt oppAmen.. da er vi to.. men tror jeg skal vente til jeg er ferdig med kids![]()
Ja du skulle bare sett hvordan jeg slår meg løs på stuegulvetEn glad dansemus!![]()
om meg i dagHva er kvedens snakkis?
haha!En glad dansemus!![]()
Ja, var jo det. Men lurer på hvor lange pupper jeg blir å få om jeg skal ha en til liten "apekatt" hengende i deAmen.. da er vi to.. men tror jeg skal vente til jeg er ferdig med kids![]()
gjerne settJa du skulle bare sett hvordan jeg slår meg løs på stuegulvet![]()
Sandbakk, barnehage og puppeløftHva er kvedens snakkis?
Hva ga du ham da ?Jeg har planlagt litt dårlig, håper det holder likevel. Ser ut som han begynner å sikle litt nå ihvertfall.
HahaJeg har planlagt litt dårlig, håper det holder likevel. Ser ut som han begynner å sikle litt nå ihvertfall.
Da får du gi ham 10 min til så slokner han..Ja, det hadde vært gøy å seJa du skulle bare sett hvordan jeg slår meg løs på stuegulvet![]()
Litt avvhvert egentlig. Vanskelig å holde følge![]()
Set ikke så bra ut egentligDet skulle jeg e
gjerne setthahaha
du har husket pampers?Dagens første vondt i magen
![]()
Akkurat den tanken har slått meg å =PJa, var jo det. Men lurer på hvor lange pupper jeg blir å få om jeg skal ha en til liten "apekatt" hengende i de![]()
Ja, kan man trene struttpupp?Hvem da? Puppene??![]()