Da hadde du ikke vært deg selvJa hadde vært litt merkelig om jeg skulle vært her inne uten å si ett ord![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da hadde du ikke vært deg selvJa hadde vært litt merkelig om jeg skulle vært her inne uten å si ett ord![]()
Ja det hadde vært litt rartJa hadde vært litt merkelig om jeg skulle vært her inne uten å si ett ord![]()
Det er veldig flott! Prøver bare henge medÆkke det flott da?![]()
Jeg tipper du var rampete og raserte alle lekene?Prøv å gjett hvordan jeg var i barnehagen da...
Det klarer dere ALDRI =P
NestenDu var en skikkelig ramp og skyldte på de andre barna når du hadde gjort noe sprell![]()
speeent!!Nå er det gjort![]()
Ikke langt unnaJeg tipper du var rampete og raserte alle lekene?![]()
Er så bra den smilyen derlitt skeptisk der selv...![]()
hvem var det som snakket om disselår og puppeløft i går da kanskje?Tror du
jeg trenger økt selvtillitt???![]()
nge innlegg avÆkke det flott da?![]()
Det hadde blitt pinlig duJa hadde vært litt merkelig om jeg skulle vært her inne uten å si ett ord![]()
Du var den som stjal lekene fra de andre barna og dro de i håret!Prøv å gjett hvordan jeg var i barnehagen da...
Det klarer dere ALDRI =P
hadde nok også vært litt behagelig en gang i blandt!Ja hadde vært litt merkelig om jeg skulle vært her inne uten å si ett ord![]()
HahaIkke langt unna![]()
Nei sant! Så dere får bare ta meg for den jeg erDa hadde du ikke vært deg selv![]()
Du var sikkert ei jente som lekte mest med gutta og som dro de andrre jentene i flettenePrøv å gjett hvordan jeg var i barnehagen da...
Det klarer dere ALDRI =P
Vet, den er så kul!Er så bra den smilyen der![]()
Var du verre enn dette?Nesten![]()
haah! Det tror jeg ogsåJeg tipper du var rampete og raserte alle lekene?![]()