KLarer ikke å få med meg halvparten av innleggene jegHællemåne som dere skriver![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KLarer ikke å få med meg halvparten av innleggene jegHællemåne som dere skriver![]()
Flott!!Da er jeg på data =D
Jeg tipper hun var sånn som skulle leke sykepleier med alleSandbakk var en stille og beskjeden jente som lekte mest for seg selv i lekekroken!![]()
Bra da går det sikkert fortereDa er jeg på data =D
Hadde ett inder opprør med meg selv,og kom ut av krokenDet ante meg! Forandret deg mye du!![]()
Skulle ikke stoppa for og spise is, går jo glipp av moroaSandbakken veeel!![]()
Ikke jeg hellerKLarer ikke å få med meg halvparten av innleggene jeg![]()
haha! Tror hun var politi jegJeg tipper hun var sånn som skulle leke sykepleier med alle![]()
Hehe..det er strålende for nå har du blitt kuuul!Hadde ett inder opprør med meg selv,og kom ut av kroken![]()
Ja, her må man være på og holde øynene åpneSkulle ikke stoppa for og spise is, går jo glipp av moroa![]()
Ikke jeg heller =P hahaKLarer ikke å få med meg halvparten av innleggene jeg![]()
Har ikke sjans her hellerKLarer ikke å få med meg halvparten av innleggene jeg![]()
morsomt temaYeeeii!!! Perfect!![]()
Da er vi flere, prøver jo se film samtidig fram til min kjære sovner. Vurderer putte noe i drikka hansKLarer ikke å få med meg halvparten av innleggene jeg![]()
ØY!! is kan du spise i morgen lissom...Skulle ikke stoppa for og spise is, går jo glipp av moroa![]()

Ja sant!!!Hehe..det er strålende for nå har du blitt kuuul!![]()
Er det sært at jeg tenker at mannen er heldig? (Lyst på sjokolade altsåSa
ndbakk sin sjokolademus![]()
Det tror jeg gsåSikkert ei jente som alle ville leke med![]()
Kanke bli bedreI alllefall et
morsomt tema![]()