Er redd jeg må det å.. Nå maser han om en filmDessverre har det vært sånn lenge nå, så når krigen er over tror jeg nok at jeg må legge vekk paden litt på kvelden![]()
Bv app på iPad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er redd jeg må det å.. Nå maser han om en filmDessverre har det vært sånn lenge nå, så når krigen er over tror jeg nok at jeg må legge vekk paden litt på kvelden![]()
Jo flere jo bedre!!Skulle du hatt flere mus altså?
TakkerSå bra!! Velkommen![]()
må vi skjerpe oss litt, ja..Dessverre har det vært sånn lenge nå, så når krigen er over tror jeg nok at jeg må legge vekk paden litt på kvelden![]()
Har lært til neste gang daNÅ snakker vi urutinert igjen![]()
Tema... Tema om temaTakkerEr vi på noe tema enda?
takk for opplysningen lissom...Har mus da,men har mensen nå!![]()
23.59 er det magiske tallet til AskepottAltfor raskehahaha... Men prøver å holde takt med dere.. Hehe.. Er det til 00.00 konkuransen varer?
Bv app på iPad<3
Her er det bare å holde seg il en tråd i kveld. Bare noen timer igjen frem til midnatt nåJeg klarer ikke helt å holde følge jeg jenter.. hihi.. prøver å svare litt på andre tråder også.. også plutselig er det flere sider her inne![]()
Neeeii!! det gikk jo fort!!Tomt for popcorn![]()
skal jeg sende over litt??Tomt for popcorn![]()
Nja... mus og sjokolade tror jegTakkerEr vi på noe tema enda?
Aha23.59 er det magiske tallet til Askepott![]()
tema?? sandbakk!! Hva er tema!?Tema... Tema om tema
Bv app på iPad<3
Ja, nå er det bare å skrive på!!Her er det bare å holde seg il en tråd i kveld. Bare noen timer igjen frem til midnatt nå![]()
deler vi ikke alt da??takk for opplysningen lissom...![]()
Tema er tema! Hahahahatema?? sandbakk!! Hva er tema!?![]()
uff...ja, nå går det fortr!Her er det bare å holde seg il en tråd i kveld. Bare noen timer igjen frem til midnatt nå![]()
Han her har satt på film og prøver diskutere med megEr redd jeg må det å.. Nå maser han om en film
Bv app på iPad<3
Ah.. kom på at jeg har is i fryser'n jeg også...Nå henta han is til meg, får prøve spise den da![]()