Så bra!! Koselig å se degJa, her skrives det for fullt jenter
Jeg har vært i bursdag i hele dag, og gleder meg til å ha en date med sofaen i kveld. Skal da prøve å ta siste innspurt i krigen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra!! Koselig å se degJa, her skrives det for fullt jenter
Jeg har vært i bursdag i hele dag, og gleder meg til å ha en date med sofaen i kveld. Skal da prøve å ta siste innspurt i krigen![]()
Så bra!Ja, her skrives det for fullt jenter![]()
Film liksom!! Prioriter riktig!Nei, det er det nok ikke snakk om!!![]()
Ja! Søren at jeg ikke tenkte på det og fikset ei til hanhan får heller finne seg ei elskerinne eller noe så lenge krigen varer![]()
HAHA! Si det til han så skal du se han blir rimelig forvirrahan får heller finne seg ei elskerinne eller noe så lenge krigen varer![]()
Skulle du hatt flere mus altså?Ja, vi trenger noen av dem![]()
hehe...høres så koselig utSikkert her og. Men jeg gidder ikke spørre. Han sitter bak sin ipad så. Vi snakker sammen innimellom da![]()
Nei, gjør jo ikke det.. Hahaha... Jeg var borte i 1 minutt å på det var en helt ny side på appen, 50 innlegg lagd :OWow!! Skjønner jeg ikke får sett mye av filmen![]()
Ja, fyf!Mannfolk altså....
er det så forvirrende da??HAHA! Si det til han så skal du se han blir rimelig forvirra![]()
Mye man kan bruke mus tilog det er en stor fordel![]()
Hurra! Så hyggelig!Da er jeg også her![]()
Så bra!! VelkommenDa er jeg også her![]()
er det så forvirrende da??![]()
Er det mulig å få flere???Skulle du hatt flere mus altså?
du er ikke alene...Jeg er forvirra.. Hahaha...
Bv app på iPad<3
,Nei, gjør jo ikke det.. Hahaha... Jeg var borte i 1 minutt å på det var en helt ny side på appen, 50 innlegg lagd :O
Bv app på iPad<3
Haha, har ikke tid til dobesøk engang i kveldNei, gjør jo ikke det.. Hahaha... Jeg var borte i 1 minutt å på det var en helt ny side på appen, 50 innlegg lagd :O
Bv app på iPad<3