Så bra!!Jeg er å her
Bv app på iPad<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra!!Jeg er å her
Bv app på iPad<3
ja, minst!!Bra! Skal vi prøve å runde 5000 i denne tråden da?![]()
Det jeg mener og, da kan han titte bort på mitt vakre åsyn en gang iblantSÅ lenge du er i samme rom så får han være fornøyd![]()
det burde jo holde lengeDet jeg mener og, da kan han titte bort på mitt vakre åsyn en gang iblant![]()
6000???ja, minst!!![]()
Det gjør det!funker hver gang![]()
Husmus sniker mye vet du, så de får med seg litt av hvertdu er flink husmusa vår![]()
Ja, ikke santDet jeg mener og, da kan han titte bort på mitt vakre åsyn en gang iblant![]()
høres mer logisk ut!6000???![]()
Ja, vi trenger noen av demHusmus sniker mye vet du, så de får med seg litt av hvert![]()
Ja, han må slutte og være så storforlangendedet burde jo holde lenge![]()
Da må vi kjøre på!!!!høres mer logisk ut!![]()
og det er en stor fordelHusmus sniker mye vet du, så de får med seg litt av hvert![]()
Mannfolk altså....Ja, han må slutte og være så storforlangende![]()
Wow!! Skjønner jeg ikke får sett mye av filmen6000???![]()
han får heller finne seg ei elskerinne eller noe så lenge krigen varerJa, han må slutte og være så storforlangende![]()
Yey!! Velkommen hit til ossJa, her skrives det for fullt jenter
Jeg har vært i bursdag i hele dag, og gleder meg til å ha en date med sofaen i kveld. Skal da prøve å ta siste innspurt i krigen![]()
Nei, det er det nok ikke snakk om!!Wow!! Skjønner jeg ikke får sett mye av filmen![]()
Sikkert her og. Men jeg gidder ikke spørre. Han sitter bak sin ipad så. Vi snakker sammen innimellom daHaha, samme hertror han er lettere oppgitt
![]()