Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det! Tenker å sette inn støtet nå ikvelddet er supert!koselig å se deg!
Ja, jammen!Frekke er de også i den alderen...![]()
Er flere uker siden sist jeg fikk sunget for ham, så nå var det koselig. Og han ble så glad når jeg rakkk å synge. Såmdet var verdt fire innlegg mindre. Får slenge dem inn i løpet av kveldenStorforlangende alstå....![]()
Finner den ikke. ..Dere må se videoen jeg la ut![]()
Henger ikke alltid med jeg heller.. Men prøverHællemåne som sidene flyr her, henger ikke med![]()
Hhaaa,mstort sett det samme jeg har gjort hele krigen det, og stort sett ellers ogTitter litt i sidesynet, han får være fornøyd med det![]()

Dytt ho inn i et skapSnuppa vil ikke sove :O bare ligger å klager i senga si.... What to du.....?
Bv app på iPad<3
Hahahaa... Du mener det jaDytt ho inn i et skap![]()
Høres ut som en god plan!Takk for det! Tenker å sette inn støtet nå ikveld![]()
Bra!!JEG ER HER!!!![]()
![]()
ikke jeg hellerHællemåne som sidene flyr her, henger ikke med![]()
Ikke jeg heller.... Gjør så godt jeg kanHællemåne som sidene flyr her, henger ikke med![]()
SÅ lenge du er i samme rom så får han være fornøydTitter litt i sidesynet, han får være fornøyd med det![]()
Haha, samme herHhaaa,mstort sett det samme jeg har gjort hele krigen det, og stort sett ellers og![]()
![]()
funker hver gangDytt ho inn i et skap![]()
Bra! Skal vi prøve å runde 5000 i denne tråden da?Takk for det! Tenker å sette inn støtet nå ikveld![]()
du er flink husmusa vårIkke jeg heller.... Gjør så godt jeg kan![]()