Frekke er de også i den alderen...Nei, men han vil være så jævla sosial med meg hele tiden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Frekke er de også i den alderen...Nei, men han vil være så jævla sosial med meg hele tiden![]()
Nei nå!!! Altså han fikk ja deg i går! I kveld er det vår tur!!!Nå kommer han viftendes med film og:/ håper den er kjip slik at han sovner![]()

Hahaha... Bra gjortAltfor lite ellers i livet mitt tydeligvis![]()
Sjokolade ja. Tror vi har noe stratos. jeg skal prøve å holde meg unna godis nå. Gikk sikkert oppnigjen den kg jeg hadde gått ned i går....Sjokolade![]()
jepp...heng påAhh.. er det her vi henger?![]()
Storforlangende alstå....Neinde gjør ikke det dessverre. En skal puppes og en skal leses og synges for. for en gangs skyld rakk jeg også å synge for storebror![]()
Sjokolade ja. Tror vi har noe stratos. jeg skal prøve å holde meg unna godis nå. Gikk sikkert oppnigjen den kg jeg hadde gått ned i går....
får da være måte påStorforlangende alstå....![]()
Jeg har samme tlf... Ingen problemer her altså... Ikke på pad heller...Samsung galaxy s2. Blir kastet ut hele tiden![]()
*løpe og se*Dere må se videoen jeg la ut![]()
det er supert!Henger og slenger![]()
Trenger alle vi kan få inn hit nåmHenger og slenger![]()
Du får si at han får se den alene. Han kan få deg i morra kveldNå kommer han viftendes med film og:/ håper den er kjip slik at han sovner![]()
Det er klekke klartHvor klart er et egg??![]()
Titter litt i sidesynet, han får være fornøyd med detDu får si at han får se den alene. Han kan få deg i morra kveld![]()