Æsj. Jeg har aldri problemer med den jeg. Hvilken telefonnhar du? Kanskje ginen beskjed inne på teknisk?Nå henger appen seg igjen, grrr![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj. Jeg har aldri problemer med den jeg. Hvilken telefonnhar du? Kanskje ginen beskjed inne på teknisk?Nå henger appen seg igjen, grrr![]()
Nei, men han vil være så jævla sosial med meg hele tidenHar har førsterett på pc'en?
Legging? Legger ikke deres seg selv??Det er midt inlegginga vet du![]()
SjokoladeÆsj, jeg har ikke tid til å lese meg opp. Hva er det vi snakker om dere?
Vi får starte innsamling og samle inn penger til egen pc til frøkenHar har førsterett på pc'en?
Altfor lite ellers i livet mitt tydeligvis242 varsler? Hva skjer??![]()
Nei, men han vil være så jævla sosial med meg hele tiden![]()
Nei, stapper de i skapet jo!Legging? Legger ikke deres seg selv??![]()
Neinde gjør ikke det dessverre. En skal puppes og en skal leses og synges for. for en gangs skyld rakk jeg også å synge for storebrorLegging? Legger ikke deres seg selv??![]()
HEnger på pc ogsåNå henger appen seg igjen, grrr![]()
Samsung galaxy s2. Blir kastet ut hele tidenÆsj. Jeg har aldri problemer med den jeg. Hvilken telefonnhar du? Kanskje ginen beskjed inne på teknisk?
Det var ikke dumtVanskelig, men satser på at han sovner på sofaenkan gi han en øl
![]()
GarantertSå da er vel dere 4 sider unna når jeg kommer tilbake..![]()
Er her det skjer nåAhh.. er det her vi henger?![]()
Det er altfor mye aktivitet her inne på BV. De må nok slutte med disse konkeneHEnger på pc også![]()
Den har køddet med meg i hele dag...Æsj. Jeg har aldri problemer med den jeg. Hvilken telefonnhar du? Kanskje ginen beskjed inne på teknisk?
Jeg låser bare døre på rommet hennes jeg, så får hun seile sin egen sjø....Nei, stapper de i skapet jo!
Nå kommer han viftendes med film og:/ håper den er kjip slik at han sovnerDet var ikke dumt![]()
KOM HIT!!!!Ahh.. er det her vi henger?![]()