Da blir det ekstra tungt jaKrysser fingrene for at det snur denne uka som kommer
![]()
Håper virkelig det. Men ho får tenner som nesten kommer igjennom så håper det er grunnen til alt tullet ho driver med om natta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da blir det ekstra tungt jaKrysser fingrene for at det snur denne uka som kommer
![]()
Huff, håper det bare er en kort periode da:/ Er oppe tidlig her og + amming om natten. Utrolig slitsomt.Det er den siste uka de har begynt med det, og håper at de sover lengre for snuppa er oppe om natta også.
SikkertDet var lurtMen han hadde vel hatt en eller annen teit forklaring på det og
![]()
Jeg sov jo akkurat daDet var lurtMen han hadde vel hatt en eller annen teit forklaring på det og
![]()
Hmmm mannen min sier at han gjør det fordi han er sliten.Jeg sov jo akkurat daEr vel svaret man får
![]()
Huff, håper det bare er en kort periode da:/ Er oppe tidlig her og + amming om natten. Utrolig slitsomt.
Det gjør det garantertDet er skikkelig slitsomt for alle sammen. Det blir nok bedre etterhvert som de vokser
Han her snorker nesten alltidHmmm mannen min sier at han gjør det fordi han er sliten.
Det verste er at det er sant, når han er sliten så snorker han og aldri ellers, ja veldig bortskjemt der![]()
Haha, sikkert noe sånt jaJeg sov jo akkurat daEr vel svaret man får
![]()
Han her snorker nesten alltid![]()
Huff faren og bror til mannen snorker, jeg sov jo langt unna dem men fortsatt kunne de holde meg våken!!Han her snorker nesten alltid![]()
Det er jeg og, jeg sparker hanMin snorker alltid, og jeg er allergisk mot snorking når jeg skal sove![]()
Hæ, sparker du han såpass hardt også våkner han ikke???Det er jeg og, jeg sparker han
Men han våkner ikke av det engang, men han lurer ofte på hvorfor han har blåmerker når han våkner![]()
Han har sykt godt sovehjerte. Kan sovne sittende ved middagsbordet om han er trøtt.Hæ, sparker du han såpass hardt også våkner han ikke???
Tro meg, har tenkt tankenHuff faren og bror til mannen snorker, jeg sov jo langt unna dem men fortsatt kunne de holde meg våken!!
Tror jeg hadde flyttet ut ifra soverommet om mannen hadde snorket
Samme her, tar til og med pustepauser så lurer på om han har søvnapne. ..Han her snorker nesten alltid![]()
Utrolig hvor høyt de snorker ogsåMin snorker alltid, og jeg er allergisk mot snorking når jeg skal sove![]()
Haha, din ogsåDet er jeg og, jeg sparker han
Men han våkner ikke av det engang, men han lurer ofte på hvorfor han har blåmerker når han våkner![]()
Utrolig hvor høyt de snorker også![]()