Mornings damer! Jeg ligger fortsatt i senga. Ble vekt av en hyyyylende storebror. ... men je gir meg ikke til kjenne der ute enda 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldige du som fortsatt ligger i sengaMornings damer! Jeg ligger fortsatt i senga. Ble vekt av en hyyyylende storebror. ... men je gir meg ikke til kjenne der ute enda![]()
Ja, det er i kveld vi setter inn støtetIkke jeg heller, men får stå på i kveld istedet![]()
God morgen, søtaHei og go morgen![]()
Typisk mannfolk det derHeldige du som fortsatt ligger i sengaHer er jeg oppe med to snille barn (en sover igjen allerede) og grinete mann. Klager på lite søvn. Er jeg som har vært oppe hver halvtime til time i natt
![]()
HeheMornings damer! Jeg ligger fortsatt i senga. Ble vekt av en hyyyylende storebror. ... men je gir meg ikke til kjenne der ute enda![]()
Ja, blir matt av han noen gangerTypisk mannfolk det der![]()
Helt klart, vi lar de tro vi har gitt opp, men SÅ!Ja, det er i kveld vi setter inn støtet![]()
Er en sånn her i huset ogsåJa, blir matt av han noen ganger![]()
Haha, akkurat samme er det her! Han sier at han våkner av Alvin han også, men han snorker jo verre hver gang jeg er oppeEr en sånn her i huset ogsåJeg har ikke sovet noe i natt, klager han.
Rart jeg lå våken og hørte snorkinga hans hele natta da![]()
Skulle hatt de på opptak så vi hadde bevisHaha, akkurat samme er det her! Han sier at han våkner av Alvin han også, men han snorker jo verre hver gang jeg er oppe![]()
Det hadde vært noe, fristerSkulle hatt de på opptak så vi hadde bevisHer har vi lettvegg mellom rommene så lillegutt våkner lett av høye lyder. Hører gubben snorker når jeg er inne hos han
![]()
Føler med deg. Er tungt å stå opp så tidlig.Jeg skulle ønske mine barn sover litt lengre enn til 6. Men ingen av de er enige.
Dere får filme dem neste gangSkulle hatt de på opptak så vi hadde bevisHer har vi lettvegg mellom rommene så lillegutt våkner lett av høye lyder. Hører gubben snorker når jeg er inne hos han
![]()
Føler med deg. Er tungt å stå opp så tidlig.
Hehe, det var en god idéDere får filme dem neste gang![]()
Da blir det ekstra tungt jaDet er den siste uka de har begynt med det, og håper at de sover lengre for snuppa er oppe om natta også.
Det var lurtDere får filme dem neste gang![]()