Om du titter innom

Mornings damer! Jeg ligger fortsatt i senga. Ble vekt av en hyyyylende storebror. ... men je gir meg ikke til kjenne der ute enda ;)

Mornings damer! Jeg ligger fortsatt i senga. Ble vekt av en hyyyylende storebror. ... men je gir meg ikke til kjenne der ute enda ;)
Heldige du som fortsatt ligger i senga:) Her er jeg oppe med to snille barn (en sover igjen allerede) og grinete mann. Klager på lite søvn. Er jeg som har vært oppe hver halvtime til time i natt:rolleyes:

Er en sånn her i huset også ;) Jeg har ikke sovet noe i natt, klager han.
Rart jeg lå våken og hørte snorkinga hans hele natta da:confused:
Haha, akkurat samme er det her! Han sier at han våkner av Alvin han også, men han snorker jo verre hver gang jeg er oppe:p

Da prøver jeg å få snuppa til å sove, tenkte jeg kanskje skulle legge meg litt jeg også :-)

Haha, akkurat samme er det her! Han sier at han våkner av Alvin han også, men han snorker jo verre hver gang jeg er oppe:p
Skulle hatt de på opptak så vi hadde bevis :p Her har vi lettvegg mellom rommene så lillegutt våkner lett av høye lyder. Hører gubben snorker når jeg er inne hos han ;)

Skulle hatt de på opptak så vi hadde bevis :p Her har vi lettvegg mellom rommene så lillegutt våkner lett av høye lyder. Hører gubben snorker når jeg er inne hos han ;)
Dere får filme dem neste gang ;)

Back
Topp