det gjør ikke jegHahaha jeg liker det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det gjør ikke jegHahaha jeg liker det![]()
Kniiis...er`n ikke vant til det altså!?Haha, lurer på om kanskje sambo hadde begynt og lure litt på meg også![]()
Etter og ha drukket en liter vannHihiho! Om vi skal ha treff noen gang skal vi alle hoppe på trampoline! Så er det om å gjøre åtisse på seg sist![]()
besøkstid mellom kl 17 og 18...blir dit jeg må dra skal jeg treffe deg da??![]()
Joda *hysj*Kniiis...er`n ikke vant til det altså!?![]()
Du trenger ikke melde deg på, jeg skal gjøre detdet gjør ikke jegSå tror ikke jeg melder meg på en gang
![]()
Bare en liten morsomhet vi hadde tidligere i denne tråden...sånn ca 1000 innlegg bakover!Nå er det noe jeg ikke har fått med meg![]()
JaaEtter og ha drukket en liter vann![]()
Haha, ja det var litt langt å blaBare en liten morsomhet vi hadde tidligere i denne tråden...sånn ca 1000 innlegg bakover!![]()
det sier du bare fordi du ikke vil tapeDu trenger ikke melde deg på, jeg skal gjøre det![]()
Men det er da god nok grunn veldet sier du bare fordi du ikke vil tape![]()
JEG VIL IKKE VÆRE MED HAR JEG JO SAGTMen det er da god nok grunn vel![]()
vil du?? tisser du ikke på deg du da??Hopper bare inn her jeg, og ser noe om trampoline. Vil også hoppe på trampoline![]()
Morsomt når noen bare hopper innHopper bare inn her jeg, og ser noe om trampoline. Vil også hoppe på trampoline![]()
JEG VIL IKKE VÆRE MED HAR JEG JO SAGT![]()
Hvis hun bare hopper inn er det TYDLIG hun har knipt!!Morsomt når noen bare hopper inn
Vil du være med å hoppe håper jeg du har vært flink med kniiipeøvelsene etter fødsel..![]()
Er ikke sint,liker bare ikke tapedu trenger ikke bli sinna
![]()
Vi har hatt en fantastisk fin nattAkkurat nå er det topplisten!
Hatt en fin natt?
Morsomt når noen bare hopper inn
Vil du være med å hoppe håper jeg du har vært flink med kniiipeøvelsene etter fødsel..![]()