Haha!ja litthahaha nå så jeg for meg ansiktsutrykket hans når han kom hjem i dag og fant sofaen full i besj!!!!
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha!ja litthahaha nå så jeg for meg ansiktsutrykket hans når han kom hjem i dag og fant sofaen full i besj!!!!
![]()
![]()
Så bra!Her er den på ihvertfall! Håper alle tar dette like seriøst som oss?![]()

Hahahaha!! Nå må jeg le!!! Er jo ikke morsomt egentligDet hadde du dåog hoppe på trampoline kan du bare drite i
![]()
Bokstavelig talt da regner jeg med!?Det hadde du dåog hoppe på trampoline kan du bare drite i
![]()
Trenger ikke detSå bra!
Ser for meg alle junijentene med hver sin Pampers klistret mellom lårene!
om ikke han hadde ordnet det,så håper jeg noen andre gjorde detHaha!Spørs om jeg ikke hadde blitt lagt inn da..
![]()
både bokstavelig og tissetaltBokstavelig talt da regner jeg med!?![]()
Det er da Sandbakk og denne hjelmen med Pepsi max kommer inn i bildet!Trenger ikke detkan ta appen med på do
![]()

drit morsomtHahahaha!! Nå må jeg le!!! Er jo ikke morsomt egentligelle JO!!
Åff kårs! Drar ingen steder uten pc!!om ikke han hadde ordnet det,så håper jeg noen andre gjorde detMen smugle med deg pc da
![]()

Haha, lurer på om kanskje sambo hadde begynt og lure litt på meg ogsåSå bra!
Ser for meg alle junijentene med hver sin Pampers klistret mellom lårene!
Nå er det noe jeg ikke har fått med megDet er da Sandbakk og denne hjelmen med Pepsi max kommer inn i bildet!![]()
blir dit jeg må dra skal jeg treffe deg da??Åff kårs! Drar ingen steder uten pc!!![]()
Det var lurt!Trenger ikke detkan ta appen med på do
![]()
Hihiho! Om vi skal ha treff noen gang skal vi alle hoppe på trampoline! Så er det om å gjøre åtisse på seg sistdrit morsomt![]()
Jeg glimter tilDet var lurt!![]()
du har ikke tid til å bla deg bakNå er det noe jeg ikke har fått med meg![]()
jeg har tapt før vi begynnerHihiho! Om vi skal ha treff noen gang skal vi alle hoppe på trampoline! Så er det om å gjøre åtisse på seg sist![]()
Hjahahha!! Vi har en slik hjelm vidu har ikke tid til å bla deg bakmen jeg foreslo en hjelm med sugerør,menst hun satt på do og tastet her inne samtidig
men vi løste problemet med pampers
![]()
Hahaha jeg liker detjeg har tapt før vi begynner![]()