GOD MORGEN! HVORDAN ER FORMEN?God morgen jenter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GOD MORGEN! HVORDAN ER FORMEN?God morgen jenter![]()
GOD MORGEN! HVORDAN ER FORMEN?
UFF, DET BRUKER VEL Å TA NOEN DAGER FØR FORMEN KOMMER SEG HELT DESSVERRE:/Takk som spør. Ferdig med spyinga,, men formen er ikke helt på topp enda.
UFF, DET BRUKER VEL Å TA NOEN DAGER FØR FORMEN KOMMER SEG HELT DESSVERRE:/
JA DET FORSTÅR JEG GODT DU VIL DA:/ BEGYNNER DU 100% også?Ja, og det har jeg ikke tid til. permisjonen min er slutt om 3 uker, og vil ha mest mulig tid med snuppa.
JA DET FORSTÅR JEG GODT DU VIL DA:/ BEGYNNER DU 100% også?
DET HØRTES UT SOM EN GOD ORDNING DA100% turnus. Er egentlig heldig for jeg jobber mye i 3.5 uke før jeg har 6 dager fri på rad. Så får mye tid med ungene selv om jeg jobber 100%
Godt å høre at spyet har roet seg..Takk som spør. Ferdig med spyinga,, men formen er ikke helt på topp enda.
DET HØRTES UT SOM EN GOD ORDNING DAOG DU HAR VEL KANSKJE KVELDER OGSÅ? OG DA HAR DU JO DAGENE?
![]()
JaaJobber kvelder også, så trenger aldri stresse med å få ungene i bhg. Godt med god tid.
Jaaog jeg tenker at en får kanskje mer ut av dagen om en jobber ettermiddag
da får dere jo kjernetidek sammen
![]()
Sant detFår gjort veldig mye mer, og så har jeg fri innimellom i uka også. Får ordnet mye mer og slipper å stresse med å rekke bank, butikker osv etter jobb om ettermiddagen.
Jeg vil å se. Hehe. Men funker dårlig å se fødestuen på jobb der det er flest mannfolk. HahaSnart skal jeg se Fødeavdelingen på FEM mens jeg tasterEeeeelsker fødeprogrammer
![]()
Jeg vil å se. Hehe. Men funker dårlig å se fødestuen på jobb der det er flest mannfolk. Haha
Sant detvirker ikke så gale å jobbe turnus når en har barn
var værre før det når jeg sov til 11-12 liksom
![]()
Men når du har mange kveldsvakter kan du vel ha de hjemme? Så blir det tid likevel?Eneste minuset er de mange kveldvaktene jeg har på rad. Da blir det liten tid med ungene, men slipper å ha de i bhg fra 7-17 hver dag. Brukte å sove til 12 før vi stod opp og dro på jobb igjen. For et sosialt liv![]()
Da er det actionda sover knerten![]()