Om du titter innom

Tittitt :-D i dag blir det shopping av kontor klær!

Jaa:) og jeg tenker at en får kanskje mer ut av dagen om en jobber ettermiddag:) da får dere jo kjernetidek sammen:)

Får gjort veldig mye mer, og så har jeg fri innimellom i uka også. Får ordnet mye mer og slipper å stresse med å rekke bank, butikker osv etter jobb om ettermiddagen.

Får gjort veldig mye mer, og så har jeg fri innimellom i uka også. Får ordnet mye mer og slipper å stresse med å rekke bank, butikker osv etter jobb om ettermiddagen.
Sant det:) virker ikke så gale å jobbe turnus når en har barn:) var værre før det når jeg sov til 11-12 liksom:p

Snart skal jeg se Fødeavdelingen på FEM mens jeg taster:) Eeeeelsker fødeprogrammer;)
Jeg vil å se. Hehe. Men funker dårlig å se fødestuen på jobb der det er flest mannfolk. Haha

Sant det:) virker ikke så gale å jobbe turnus når en har barn:) var værre før det når jeg sov til 11-12 liksom:p

Eneste minuset er de mange kveldvaktene jeg har på rad. Da blir det liten tid med ungene, men slipper å ha de i bhg fra 7-17 hver dag. Brukte å sove til 12 før vi stod opp og dro på jobb igjen. For et sosialt liv :p

Eneste minuset er de mange kveldvaktene jeg har på rad. Da blir det liten tid med ungene, men slipper å ha de i bhg fra 7-17 hver dag. Brukte å sove til 12 før vi stod opp og dro på jobb igjen. For et sosialt liv :p
Men når du har mange kveldsvakter kan du vel ha de hjemme? Så blir det tid likevel?:) haha ja, var liksom det, sto opp 12 begynte på jobb 2-3:p haha

Back
Topp