Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff...det har du helt rett i! Hva tenker jeg på!?DU! det har du ikke tid til![]()

Hihi...det er artig da!Ja det må det nesten være. Jeg kan iallefall ikke huske en så lang tråd![]()
Går bra for denne gangHuff...det har du helt rett i! Hva tenker jeg på!?
Sårri!
Ja, så denne tråden blir nok rimelig lang tenker jegHihi...det er artig da!
Og ennå er det mange dager igjen av krigen!.P
Sååå mange???Går bra for denne gangMen får 20 innlegg som straff
![]()

Vel fortjent!Nei nå er jeg trøtt. 135 innlegg i dag og min tur å stå opp i morra tidlig. Skal lade batteriene og komme 10 ganger sterkere tilbake![]()
Husker ikke? Var noe med fredag ihvertfall!Ser bra ut for 2000 innlegg innen fredag!Eller var det i løpet av fredag?
Satser på innen fredag da kanskjeHusker ikke? Var noe med fredag ihvertfall!![]()
Greier vist ikke detJada, jada, jada....unnskyldninger hele tiden..Du klarer ikke holde deg borte!!
Vi klarer det nok uansett!Satser på innen fredag da kanskje![]()
Godt mor kommer til unnsetning!Ble borte litt jeg gitt... Frøkna kava sånn i senga, og ble sur fordi hun ikke fant noen god stilling. Så hun bare gråt og gråt. Så da måtte mor trå til![]()
Så koselig!Måtte bare inn å kikke litt![]()
Hmmm....regner med vi har avslørt en spion nå, ja...![]()
Hehe...godt vi er brukende til noe!Godt juni har oss juli jenter, vi snuser fort opp disse spionene![]()