Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det har gått meg hus forbiHaha*ler*
Visste du ikke det??
Har du ikke pampers på da???Nå må jeg tisse litt(nei, fortsatt ikke i sofaen Sandbakk! Prøver i do
)
Jada, jada, jada....unnskyldninger hele tiden..Huff skulle ikke inn hit jeg nå da damer! Skulle bare få vekk noen av disse trådene med fet skrift![]()
Undercover spion forkledd som nisse..det har gått meg hus forbiHvem hva hvor???
ja den kjøper vi ikkeJada, jada, jada....unnskyldninger hele tiden..Du klarer ikke holde deg borte!!
Har gått tom!Har du ikke pampers på da???![]()

Liten, han hadde rullet over på magen. Da ligger han bare og kaverNeeii!! Liten eller stor??![]()
ohh no!!! du får sitte på do å skrive da i kveldHar gått tom!![]()
Huff skulle ikke inn hit jeg nå da damer! Skulle bare få vekk noen av disse trådene med fet skrift![]()
Hehe...bind ham fast!Liten, han hadde rullet over på magen. Da ligger han bare og kaver![]()
Ja, det er jo koselig!!ohh no!!! du får sitte på do å skrive da i kveld![]()
Lurt! Skal jeg gjøre, tar litt gaffateip ogsåHehe...bind ham fast!![]()
Ja, her går det unnaFy flate, 348 innlegg siden jeg skrev et av de siste innleggene i går kveld! Supert jobba jenter! Jeg tar meg ikke tid til å lese de innleggene![]()
Det er bra detJa, her går det unna![]()
Har du ikke sånn hjelm med sugerør da??Ja, det er jo koselig!!
Hvor skal jeg ha glasset med Pepsi max da lissom???
Funker gull!Lurt! Skal jeg gjøre, tar litt gaffateip også![]()
Neeeeiii!!! Nå blir det snart skvetting i sofaen igjen!!Har du ikke sånn hjelm med sugerør da??![]()