Hmmm....regner med vi har avslørt en spion nå, ja...Hihi! Sjekker ut hvordan vi ligger an![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmmm....regner med vi har avslørt en spion nå, ja...Hihi! Sjekker ut hvordan vi ligger an![]()
Kan ikke mannen hente mat til deg?Jeg er sulten, men har ikke tid til å lage mat....
Heldige du..Nå sover begge barn søtt og jeg spiser litt![]()
Hehe...du må nok scrolle deg tilbake 50 innlegg for å finne spionen vår!Hva har jeg gått glipp av?`Spion??![]()
Hihi, kos med synging daHeldige du..
Her sover kun 1 av 3.. De to yngste ligger å synger/sutrer i hver sin seng..![]()
Orker ikke..... BhaaaaHehe...du må nok scrolle deg tilbake 50 innlegg for å finne spionen vår!
Ergonnissen...![]()
Syngingen er nå stilnet, men sutringa er fortsatt hørbar..Hihi, kos med synging dasutring er ikke så kos.
Hehe...Orker ikke..... Bhaaaa![]()
Hehe...
Jeg quotet Snorkfrøkna, og da dukket denne Ergonnissen opp i innlegget...Sikkert en BV-bug...
![]()
Og forumnissen er en spion...undercover sådannHehe, ellers kan vi kalle det forumnissen vår!![]()
Og forumnissen er en spion...undercover sådann![]()
Høres jo mye søtere ut da....Andre grupper sliter med troll... VI har nisser i stedet vi!![]()

1 av 2 våknet herSyngingen er nå stilnet, men sutringa er fortsatt hørbar..![]()
Si ifra neste gang du ser en nisse, da!Nettopp!! Mye bedre enn troll!![]()
Neeii!! Liten eller stor??1 av 2 våknet her![]()