Æ e trønder æ vettuDesse? Er det sånn særpeuttrykk?i halden sier vi huske tror jeg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æ e trønder æ vettuDesse? Er det sånn særpeuttrykk?i halden sier vi huske tror jeg
![]()
Aah, stemmer det, du er trønder men bor i sarpsborgÆ e trønder æ vettuÅ der sier vi: "No ska vi ut å dess"
![]()
Hva slags te koser du deg med da?Jeg har som vanlig ikke noe fornuftig å komme med i denne tråden, men kan fortelle at jeg koser meg med en kopp te![]()
Hva slags te koser du deg med da?![]()
Aldri smaktRooibos fra Yogi Tea, veldig god![]()
Det var mer fornuftig enn mye annet i denne tråden!Jeg har som vanlig ikke noe fornuftig å komme med i denne tråden, men kan fortelle at jeg koser meg med en kopp te![]()
Aldri smaktkjøper du i vanlig butikk da?
![]()
hahaNå kom jeg på hva jeg drømte i natt. Drømte vi skulle ha en runde med hemmelig venn her, også var det ei som sa at det var viktig at folk kjøpte i kjedebutikker så man fikk byttet, for folk kjøpte så mye stygt![]()
Det var mer fornuftig enn mye annet i denne tråden!![]()
Det skjønner jeg godtHehe, det kan godt væreTok meg ikke tid til å lese de litt over 1000 svarene
![]()
Nå kom jeg på hva jeg drømte i natt. Drømte vi skulle ha en runde med hemmelig venn her, også var det ei som sa at det var viktig at folk kjøpte i kjedebutikker så man fikk byttet, for folk kjøpte så mye stygt![]()
JeppsAah, stemmer det, du er trønder men bor i sarpsborg![]()
Det skjønner jeg godtFor det har du ikke tid til når du skal klatre på topplisten!
Jeg har vært med på mange runder, og aldri fått noe stygt!Å kjære, det var skikkelig ufint sagt.. Håper ingen her er så slemme i virkeligheten! Har sett mange bilder fra hemmelig venn gavene, myyyye fint![]()
Morsomt å se deg så aktiv!Stemmer det, skriver så blekket spruter mens minsten sover!
Ikke veldighahaDet var jo koselig!!
![]()
Det var nok heldigvis bare en teit drømÅ kjære, det var skikkelig ufint sagt.. Håper ingen her er så slemme i virkeligheten! Har sett mange bilder fra hemmelig venn gavene, myyyye fint![]()
Det var nok heldigvis bare en teit drømvært med på mange runder på hemmelig venn på mitt tidligere forum. Alltid fått kjempefine ting
![]()