Må ha 2000 før fredag daNår begynte denne tråden da? Fredag ser jeg.. Da har vi fått 1000 innlegg på 4 døgn... Skal vi klare det på 3 døgn nå da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ha 2000 før fredag daNår begynte denne tråden da? Fredag ser jeg.. Da har vi fått 1000 innlegg på 4 døgn... Skal vi klare det på 3 døgn nå da?![]()
Ja, det bør vi klare! Hva er straffen dersom vi ikke klarer da? Den bør svi littNår begynte denne tråden da? Fredag ser jeg.. Da har vi fått 1000 innlegg på 4 døgn... Skal vi klare det på 3 døgn nå da?![]()
3000 innen søndag;-) er straffen om vi ikke klarer 2000 til fredagJa, det bør vi klare! Hva er straffen dersom vi ikke klarer da? Den bør svi litt![]()
Må ha 2000 før fredag da![]()
Ja, det bør vi klare! Hva er straffen dersom vi ikke klarer da? Den bør svi litt![]()
3000 innen søndag;-) er straffen om vi ikke klarer 2000 til fredag![]()
Nei da, er jo tirsdag i dag ig hvis vi får inn ca 300 om dagen her så går det lekene lettInnen fredag er kanskje litt å ta i! Men i løpet av fredag kanskje?![]()
Haha, da sier vi det;p nå MÅ vi klare det. Ellers må vi være her døgnet rundt i helgen3000 innen søndag;-) er straffen om vi ikke klarer 2000 til fredag![]()
Nettopp, så bare å henge i;-)Haha, da sier vi det;p nå MÅ vi klare det. Ellers må vi være her døgnet rundt i helgen![]()
Ja, den tråden her må holdes liv i nåNettopp, så bare å henge i;-)
Det er bra, for du skal få noe å bryne deg på!Neineiden jobben tar jeg seriøst
![]()
hehe3000 innen søndag;-) er straffen om vi ikke klarer 2000 til fredag![]()
Haha.. Du får lov å ta en 5 minutter altsåTror dere ikke pappa var så frekk at han ringte fra Thailand da!
Hakke tid!!!![]()
Fy søren! Har jo ikke tid til det nå! Folk er så hensynsløse!Tror dere ikke pappa var så frekk at han ringte fra Thailand da!
Hakke tid!!!![]()
Det tør jeg ikke...for Sandbakk er ute etter meg!Haha.. Du får lov å ta en 5 minutter altså![]()
rett og slett respektløst!Fy søren! Har jo ikke tid til det nå! Folk er så hensynsløse!![]()
Skjønner, du har jo ikke noe særlig forsprang heller ;-)Det tør jeg ikke...for Sandbakk er ute etter meg!![]()
Spørs hvor lenge det varer med det tempoet hun har!Skjønner, du har jo ikke noe særlig forsprang heller ;-)