HahaJeg titter innom en siste gang før jeg skal i dusjen.
Nå SKAL jeg og
Over og ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaJeg titter innom en siste gang før jeg skal i dusjen.
Nå SKAL jeg og
Over og ut!
Jeg får heller la være å dusje denne uka jeg daDet går fint...ikke noe dilldall her...og jeg kjenner jeg fortsatt er våt på ryggen!
Bruker litt lengre tid når det ikke er terminkrig da..![]()
Hehe...nei, det er sløsing med verdifull tidJeg får heller la være å dusje denne uka jeg da
pleier å dusje på kvelden, men har jo ikke tid til det heller denne uka![]()
Hehe, ja, men spørs om jeg blir skydd utover i ukaHehe...nei, det er sløsing med verdifull tid![]()
Hihi...går nok fint! Vi på forumet merker jo ingenting til det!Hehe, ja, men spørs om jeg blir skydd utover i uka![]()
Haha, nei ikke dere (jo mulig Minnelli ville skydd meg uti ukaHihi...går nok fint! Vi på forumet merker jo ingenting til det!![]()
Tsss...de er nok glad i deg uansett lukt!Haha, nei ikke dere (jo mulig Minnelli ville skydd meg uti uka).
jeg tenkte mer på de jeg bor sammen med![]()
Ikke vær så sikker på detTsss...de er nok glad i deg uansett lukt!![]()
Ja er det indre som tellerTsss...de er nok glad i deg uansett lukt!![]()
Hehe...er vel kanskje fare for det, ja!Ikke vær så sikker på det
kanskje jeg blir sparka ut av dobbeltsenga![]()
Godt poeng!Ja er det indre som teller![]()
Jeg trøster meg med det stadig vekkGodt poeng!Viktig å ikke glemme det..
![]()
Eller, det verste er vel at frøkna sikkert ikke orker å die hvis det lukter høggHehe...er vel kanskje fare for det, ja!![]()
Hehe...jeg også!Jeg trøster meg med det stadig vekk![]()
Da kan du jo starte nattavenning i samme slengen!Eller, det verste er vel at frøkna sikkert ikke orker å die hvis det lukter høgg![]()
Så flink du har vært!Da har jeg dusjet. En liten tur innom her før jeg kler på meg![]()

Nei nei, nattavvenning driver vi ikke medDa kan du jo starte nattavenning i samme slengen!![]()