Stikker en tur på trening jeg nå. Har fått slengt inn 20 innlegg på en liten stund
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du tid til en dusj ?Og jeg må prøve å hoppe i dusjen...![]()
Så flink du er! Både med trening og innlegg!Stikker en tur på trening jeg nå. Har fått slengt inn 20 innlegg på en liten stund
Vet ærlig talt ikke...Har du tid til en dusj ?![]()

Jeg og. Skal til legen med Alvin etterpå og tror jeg hadde blitt kastet ut om jeg hadde kommet som jeg ser ut nå:SOg jeg må prøve å hoppe i dusjen...![]()
Lykke til hos legen!Jeg og. Skal til legen med Alvin etterpå og tror jeg hadde blitt kastet ut om jeg hadde kommet som jeg ser ut nå:S
Men har jo egentlig ikke tid til verken dusj eller lege![]()
Tusen takkLykke til hos legen!
Nydusjet og fin![]()
HahaTusen takk
Har ikke kommet meg i dusjen enda jeg.
Flyttet meg fra sofa med mobil til dataen. Men det er nærmere dusjen enn istad da, så går fremover![]()

Bra det ikke bare er megHahaGodt det nærmer seg
Jeg klarer ikke få ut finger`n selv...![]()
Og jeg titter innom fordi jeg nettopp er ferdig i dusjen...vet ikke om jeg rakk å bli våt da men..Titter bare innom for å si hei før jeg hopper i dusjen!Nå har snuppa endelig sovnet
![]()
Haha, ja da dusjer du rasktOg jeg titter innom fordi jeg nettopp er ferdig i dusjen...vet ikke om jeg rakk å bli våt da men..![]()
Lyyynrask!Haha, ja da dusjer du raskt![]()
Å nei....det ble bare et ord...blir straffeinnlegg på meg nå da..Lyyynrask!![]()
Hr litt å lære skjønner jeg. Klarer aldri å bruke mindre tid enn 10 minutter jegLyyynrask!![]()
Det går fint...ikke noe dilldall her...og jeg kjenner jeg fortsatt er våt på ryggen!Hr litt å lære skjønner jeg. Klarer aldri å bruke mindre tid enn 10 minutter jeg![]()