Om du titter innom

Ikke helt sikker selv:p
Ho var jo hyggelig, men følte meg litt som en dårlig mor etterpå pga. at han har brent seg. Også mente ho han har gått opp for lite, ca 100 gram i måneden siste 3 månedene. Men vi slet på samme måte med fast føde med eldste og så jeg er ikke så bekymret. må på vektkontroll i mai igjen.
Tydeligvis forskjellige oppfatninger rundt om. For frøkna hadde bare gått opp 60 g på ca en mnd, og det sa de ikke noe på. Hun så så fin ut så. Så lenge han ikke faller nedover på kurva så bør det jo være bra ;)

Tydeligvis forskjellige oppfatninger rundt om. For frøkna hadde bare gått opp 60 g på ca en mnd, og det sa de ikke noe på. Hun så så fin ut så. Så lenge han ikke faller nedover på kurva så bør det jo være bra ;)
Han gikk litt nedover, men var innenfor normalen:)

nabofruen har invitert meg på ett glass vin i kveld,så kommer desverre til å prioritere det frem for dere ;)

Stakkars, i dag har jeg tvunget i han mat pga. det ho sa og han har gulpet som en foss:oops:

Nettopp, og vi har klart og legge det bak oss så skal hu rippe opp i det igjen:rolleyes: vi har lekegrind, men akkurat da ble den ikke brukt.
Ikke bekymret for vekta nei, jobber veldig med fast føde så løsner nok etterhvert:)
Ja, hun trenger jo ikke gni det inn..:(

Ja, man kan jo føle at man blir gal! Men heldigvis er slike harde perioder i de fleste tilfeller midlertidig :) Jeg satser på det blir bedre bare fokjølelsen blir bedre og den h........ tannen kommer igjennom ;)
Ja, heldigvis blir slike netter fort glemt;)
Ellers hadde de fleste barn vært enebarn tror jeg:P

Back
Topp