Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig da!Ja, det er nok det ja!Lillegutt slokna litt før halv 7, han var helt utslitt etter å ha hatt besøk som dulla og lekte med han
![]()
hei på degTitter innom før frøkna skal få medisiner og jeg skal prøve å få lagt henne.
Har nettopp snakket med mamma ang navnefesten.
Så flott!!Legging gikk veldig bra![]()
Vet ikke om jeg burde si gratulerer eller beklager??I dag fikk vi ny helsesøster![]()
Så herlig da!Er nettene litt bedre nå?
Oi! Uansett veldig slitsomt!Nja... Bittelitt! I natt våknet han litt over kl. 03 og holdt det gående i nærmere 1 1/2 time. Så det er bedre enn mange av nettene som har vært nå!![]()
Ikke helt sikker selvVet ikke om jeg burde si gratulerer eller beklager??![]()
Oi! Uansett veldig slitsomt!
Uff...man føler seg jo sååå groggy når man blir vekket midt på natta..![]()
Dersom du følte deg som en dårlig mor etter å ha pratet med henne, så er jo ikke det bra!Ikke helt sikker selv
Ho var jo hyggelig, men følte meg litt som en dårlig mor etterpå pga. at han har brent seg. Også mente ho han har gått opp for lite, ca 100 gram i måneden siste 3 månedene. Men vi slet på samme måte med fast føde med eldste og så jeg er ikke så bekymret. må på vektkontroll i mai igjen.
Vi er fortsatt optimister og krysser fingre!Ja, er litt slitsomt! Tok meg selv i å bli skikkelig irritert... Men er vel mangelen på søvn! Håper på en bedre natt nå![]()
Vi er fortsatt optimister og krysser fingre!![]()
Trodde jeg og? Han har jo valker på beina og armene også. Og er blid og glad. Men hun var jo veldig hyggelig, men skjønte litt hva hun antydet innimellom. Som når hun spurte om vi ikke haddd lekegrind da jeg sa han hadde brent segDersom du følte deg som en dårlig mor etter å ha pratet med henne, så er jo ikke det bra!
Trodde at denne vekten stoppet litt opp nå som de har blitt så aktive?
Det er herlig daDet er viMen redningen er at han er kjempeblid på dagtid!! Han ble så mye mer tålmodig etter han begynte å krabbe
![]()
Det er herlig daTenk om han i tillegg hadde vært skikkelig sur på dagtid!
Hjelpes..
Æsj...blir liksom for enkelt når de sier sånn..Trodde jeg og? Han har jo valker på beina og armene også. Og er blid og glad. Men hun var jo veldig hyggelig, men skjønte litt hva hun antydet innimellom. Som når hun spurte om vi ikke haddd lekegrind da jeg sa han hadde brent seg![]()
HihiDa hadde jeg nok kasta meg uti sjøen for flere dager siden![]()
Haha...!
Nettopp, og vi har klart og legge det bak oss så skal hu rippe opp i det igjenÆsj...blir liksom for enkelt når de sier sånn..Ikke er det påbudt med lekegrind, og det er vel ingen som har unga oppi der 24 timer i døgnet?
Hadde ihvertfall ikke bekymret meg over vekten.. Du er mamma`n, du vet best!![]()
HihiJa, da er terskelen for panikk lav laughing7
Hei heihei på deg![]()