Synes det bare er trist, jeg...har har jo teknisk sett aldri brydd seg stort når han bodde her heller, kun når det passet han.... så dessverre er jeg ikke sjokkert......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det bare er trist, jeg...har har jo teknisk sett aldri brydd seg stort når han bodde her heller, kun når det passet han.... så dessverre er jeg ikke sjokkert......
Hehe...det vurderes her ogsåsitter her å vurderer å gå å legge meg![]()
ja ja ender vel opp som bror min da som ikke har noe kontakt! han fikk faktisk mulighet til å prøve å bygge opp et forhold men neida!jada den er det, men han har aldri klart å ha ansvar for andre enn seg selv, så dette sjokkerer meg ikke, regnet med at det skulle bli slik.....
Han skal egentlig ha samvær under tilsyn hos ett vennepar(hans gamle kollega) men de har nesten ikke hørt fra han etter avtalen ble skrevet....(han har kuttet kontakten med nesten alle de han vanket med når han bodde her)
Husker jeg likte best druer og kiwiHan liker det ihvertfall bedre enn sjokolade![]()
det var godt å høreNå er hun i seng![]()
he he du får passe bedre på neste gang daVet jo det, men klarte ikke stoppe![]()
sitter her og skal finne senga miInnom igjen
Hva gjør dere??
endelig!Innom alene i sofa
Mannen gikk til sengs..
Hehe ..mye bedre og sunnere enn godteriHusker jeg likte best druer og kiwiså fornøyd om jeg fikk kiwi på en lørdag
![]()
Tviler på jeg klarer dethe he du får passe bedre på neste gang da![]()
Haha, håper du fant densitter her og skal finne senga mi![]()
rart den skal bli borte når leiligheten er så liten![]()
Ja, det kan du siendelig!![]()
Ja det er veldig leit for hu. Men siste ukene har a ikke spurt etter han heller....Synes det bare er trist, jeg...med tanke på snuppa..
Antar vel at det blir slik. Har vært når det passer han noen timer innimellom hekt til nå. Men nå er det veldig lenge siden sist. Stortsett får jeg høre at det er jeg som er vrang. Men bortsett fra 1 gang hu var syk har han fått samvær når han har spurt. Og siden han ikke har fast bosted og jeg har forlangt tilsyn pga alkohol blir det liksom ikke noe mere fastja ja ender vel opp som bror min da som ikke har noe kontakt! han fikk faktisk mulighet til å prøve å bygge opp et forhold men neida!
skjønner meg ikke på slike personer!
Nei, sånn blir det vel når han er så fraværendeJa det er veldig leit for hu. Men siste ukene har a ikke spurt etter han heller....
Ja er detHehe ..mye bedre og sunnere enn godteri![]()