Om du titter innom

Så bra det da for deg og snuppa at dere fortsatt kan være med familien hans og egentlig burde han være glad for det ;)
jeg er god venn med 2 tanter og en onkel, har mye mere kontakt med de fleste slektningene hans enn han har, og det er jo rett og slett for at han ikke gir lyd fra seg til de.

jeg er god venn med 2 tanter og en onkel, har mye mere kontakt med de fleste slektningene hans enn han har, og det er jo rett og slett for at han ikke gir lyd fra seg til de.
men det er jo kjempe bra for snuppa da :D

Ja han kan vel for det meste selv! og når han er fraværende er det kjempe bra at snuppa di blir kjent med den familien :)

men det er jo kjempe bra for snuppa da :D

Ja han kan vel for det meste selv! og når han er fraværende er det kjempe bra at snuppa di blir kjent med den familien :)
nå er det 5 uker siden han hadde hu, og det værste er at han har ikke spurt etter a engang..... jeg snakket med han 4 dager etter sist samvær, da var han innom meg på jobben med tøfler han hadde kjøpt til a i Finnmark. for 14 dager sia fikk jeg melding om å sette ut kjøkkenmaskina vi fikk til jul for 2 år sia, for den hadde han solgt.... ellers har vi ikke hørt noe fra han..... i dag skal han til oslo på fest ser jeg på face :p

nå er det 5 uker siden han hadde hu, og det værste er at han har ikke spurt etter a engang..... jeg snakket med han 4 dager etter sist samvær, da var han innom meg på jobben med tøfler han hadde kjøpt til a i Finnmark. for 14 dager sia fikk jeg melding om å sette ut kjøkkenmaskina vi fikk til jul for 2 år sia, for den hadde han solgt.... ellers har vi ikke hørt noe fra han..... i dag skal han til oslo på fest ser jeg på face :p
Eh er det virkelig mulig!
han burde absolutt tatt samværs samtalen mer seriøst! han får jo etterhvert en unge som ikke kjenner faren sin! :o

Eh er det virkelig mulig!
han burde absolutt tatt samværs samtalen mer seriøst! han får jo etterhvert en unge som ikke kjenner faren sin! :eek:
ja det kommer jo til å ende slik..... Vi har jo en samværsavtale, men den har han ikke forsøkt å følge 1 eneste gang..... har kun vært når det har passe han, og det gjør det tydeligvis ikke nå.....

ja det kommer jo til å ende slik..... Vi har jo en samværsavtale, men den har han ikke forsøkt å følge 1 eneste gang..... har kun vært når det har passe han, og det gjør det tydeligvis ikke nå.....
Noen burde tatt en skikkelig alvors prat med han!
dere må jo kunne stole på at han kommer når han skal!
samværs avtalen er vel lagt til rette for jobben hans også?

Noen burde tatt en skikkelig alvors prat med han!
dere må jo kunne stole på at han kommer når han skal!
samværs avtalen er vel lagt til rette for jobben hans også?
jada den er det, men han har aldri klart å ha ansvar for andre enn seg selv, så dette sjokkerer meg ikke, regnet med at det skulle bli slik.....
Han skal egentlig ha samvær under tilsyn hos ett vennepar(hans gamle kollega) men de har nesten ikke hørt fra han etter avtalen ble skrevet....(han har kuttet kontakten med nesten alle de han vanket med når han bodde her)

Så lite han bryr seg da?!:eek:
Helt sjokkert jeg..

Back
Topp