Og nå må jo jeg skrive noe,siden jeg tittet innomDet er det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og nå må jo jeg skrive noe,siden jeg tittet innomDet er det![]()
Slutt å quote megOg nå må jo jeg skrive noe,siden jeg tittet innom![]()
Kan jo ikke slutte med det daSlutt å quote megda må jeg titte selv.. Hahaha.....
Deilig da.. Hihi... Her kom Jonas med Maria å la hu i senga mi kl 7, siden han måtte skifte på senga, igjen... HeheHmm... Hva skal man skrive? Jeg har akkurat stått opp og dusja, var min tur til å sove lenge i dag![]()
Deilig da.. Hihi... Her kom Jonas med Maria å la hu i senga mi kl 7, siden han måtte skifte på senga, igjen... Hehe
Og nå måtte du innom en gang tilKlarer jo ikke la være titte innom tråden da![]()
Bæsj... Er vel 4natta på rad det skjer.. Skal bytte bleie størrelse om nattaOisann! Hva hadde skjedd da? Tissa seg ut eller? Er så kjedelig når man må skifte sånn! Men fikk du sove noe mer etter det da?
Sikkert ikke dumtBæsj... Er vel 4natta på rad det skjer.. Skal bytte bleie størrelse om natta
Er nok ikke det da neiSikkert ikke dumt![]()
Her bruker vi str 5 både natt og dagEr nok ikke det da nei![]()
Skraves tiiiidDa sover minstemann og de andre er kastet ut for å leke!![]()
uff, ikke si det da. Det som er morsomt er at vi kommer til å klage den dagen de sover altfor lenge og ikke vil utav sengenEldste på 7 er og tidlig pån... Han sjønner ikke vits med å ligge i sengen når han er våken![]()
Ja, for da er vi vant med å stå opp tidlig.. Mamma sliter med det nåuff, ikke si det da. Det som er morsomt er at vi kommer til å klage den dagen de sover altfor lenge og ikke vil utav sengen![]()
Jeppsi peppsi!Skraves tiiiid![]()
Pepsi het hamsteren min som ble 4 årJeppsi peppsi!![]()
ÅjaaaadaOg nå måtte du innom en gang til![]()
hehe, ja de er med å bestmmer hvordan vi skal ha det leenge disse småJa, for da er vi vant med å stå opp tidlig.. Mamma sliter med det nå![]()