Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi 5 er tiiiiidlig!Trøtt jeg og. La oss rundt 23, men jeg sovnet ikke før midnatt og så liker tassen og starte dagen litt over 5![]()
Ja er alt for tidlig! Men ikke så lett og fortelle en knert som er lys våken og klar for dag!Oi 5 er tiiiiidlig!
Ja er alt for tidlig! Men ikke så lett og fortelle en knert som er lys våken og klar for dag!Har samme problem her!
![]()
hehe, nei det er ikke så lett for de små å forstå dette endaJa er alt for tidlig! Men ikke så lett og fortelle en knert som er lys våken og klar for dag!Har samme problem her!
![]()
Ja sant!Hehe, ja, det går ikke an å være sur heller for de er jo så fantastisk blide og giret for en ny dag![]()
Eldste på 7 er og tidlig pån... Han sjønner ikke vits med å ligge i sengen når han er våkenhehe, nei det er ikke så lett for de små å forstå dette enda![]()
Ja sant!Må jo bare dra på silebandet når knerten titter over kanten på sengen og gliser
Og gjerne smukken litt på snei og
![]()
HeheHihi, samme her, gnager på smokken i munnviken og skravler avgårde og spreller vilt med armer og bein for å bli plukket opp.
HeheDem er så hærlige
![]()
De er jo så søte, da...Hihi, samme her, gnager på smokken i munnviken og skravler avgårde og spreller vilt med armer og bein for å bli plukket opp.
Jeg har heldigvis aldri hatt store behovet for søvnJa, utrolig herlige. Og det er rart hvor lite søvn man kan klare seg med![]()
Nja.... Hehe.... Ikke klokka 3 om natta hvor de hyler for full halsDe er jo så søte, da...
Uansett hva klokken er!![]()
Hehe! Kanskje ikke fult så søt midt på natten neiNja.... Hehe.... Ikke klokka 3 om natta hvor de hyler for full hals![]()
Hehe... Men ellers er de kjempe søte <3Hehe! Kanskje ikke fult så søt midt på natten nei![]()
Uten tvilHehe... Men ellers er de kjempe søte <3
Ja, spesielt når de er syke å vil ha kos. Hihi... Her nekter hu å ligge å kose... Savn....Uten tvil![]()
Ja om dem glimter til med kos,så er dem ekstra deiligJa, spesielt når de er syke å vil ha kos. Hihi... Her nekter hu å ligge å kose... Savn....
Det er detJa om dem glimter til med kos,så er dem ekstra deilig![]()