Om du måtte deltatt i et tv-program...

Robinsom gjerne. Hadde i det minste gått ned i vekt og fått farge. Eller Biggest Looser - Amerikas versjon da :p Tror jeg hadde vært for redd til å gjøre annet enn å adlyde de trenerne :p
Og det der reisekonkurransen. De får så å så mye penger og må gjøre oppgaver og shit i andre lang. Gjelder om å komme til destinasjonen raskert. De reiste i par da. Husker ikke navnet. Men tenker det må være mye gøy opplevelser altså!

Ja!! Amazing race!!!

Jeg liker å tro at 71grader nord hadde vært midt i blinken for meg. Hadde nok blitt veldig fort sliten :D

Slankekrigen :p

Amazing race! Elsker å reise og utfordringer, men hadde definitivt slitt med litt for mye av de også...

Ellers måtte det blitt noe ala deal or no deal -mulighet til å vinne litt penger basert på flaks :p

71 grader nord :)

71 grader nord uten ting som utfordrer høydeskrekken vel og merke :p
Så akkurat reklamen for 71 grader nord nå, og aldri i VERDEN om jeg hadde sovet i de vaier-henge-tinga!!!!! Ikke om jeg hadde fått en million for det alene!!!!!!

Jokerkandidat på lottotrekningen? :P

Nei, altså.. Jeg ser så lite på sånne serier, så jeg vet jo knapt hva de handler om..
Om jeg måtte... Idol (e.l.), eller.. Noe gøy noe. :p

Amazing race eller noe spørre program, helst noe ingen ville husket meg for da :-P men amazing race er jeg sikker på at hadde hvert et fantastisk program å være med på, tenk så mye de får utforsket og lært!

Back
Topp