Om du måtte deltatt i et tv-program...

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Og kunne velge fritt selv, hva ville du valgt??:P

Robinson?
Farmen?
Et eller annet spørreprogram?
Paradise hotel?
Jakten på kjærligheten?
Osv osv...

:dance011:joyful::joyful:

Og kunne velge fritt selv, hva ville du valgt??:p

Robinson?
Farmen?
Et eller annet spørreprogram?
Paradise hotel?
Jakten på kjærligheten?
Osv osv...

:dance011:joyful::joyful:

Farmen, Anno eller det amerikanske ''dommedags'' showet =) Evt. et skrudd realityshow med postapokalyptisk ombiegreier :D Hihi

Anno virker også ganske artig ja :)

Jeg må være med på noe som kan kaste meg tilbake i tid (Eller frem i tid, men tilbake i teknologi :-P )..
Aller helst kunnejeg tenkt meg å vært med på noe middelalder reality, men spørs om Norge noen gang blir kreative og tøffe nok til satse på noe slikt.. Her er det jo mer fokus på fyll og sex.. :-/ Det passer meg dårlig.

71 grader nord uten ting som utfordrer høydeskrekken vel og merke :p

Hadde jeg vært sprek nok: 71 grader nord.
Hadde jeg tålt å bli gjenkjent av gud og hvermann på gata: Farmen ♡

Men et spørreprogram hvor man kunne vinne MYE penger uten å bli "kjendis" hadde vært det beste ;)

Last edited:
Robinsom gjerne. Hadde i det minste gått ned i vekt og fått farge. Eller Biggest Looser - Amerikas versjon da :p Tror jeg hadde vært for redd til å gjøre annet enn å adlyde de trenerne :p
Og det der reisekonkurransen. De får så å så mye penger og må gjøre oppgaver og shit i andre lang. Gjelder om å komme til destinasjonen raskert. De reiste i par da. Husker ikke navnet. Men tenker det må være mye gøy opplevelser altså!

Jeg har vært på TV :P vært med på spørreprogram og Torsdagsklubben :)

Kunne tenkt meg å være med på Big Brother, men får helt noia av å være innesperret steder, så vet ikke hvor lenge jeg hadde holdt ut :p

Back
Topp