om du leser denne tråden.....

Vi er i Tønsberg å koser oss i helgen:) Thea vasset på stranden i går:)
 
Venter og venter fortsatt. Lillebror har visst goood tid. Men sola skinner og livet er egentlig ganske herlig:)
 
Kan jo ikke være lenge til han kommer nå 2607, lykke til emoticon
 
Nå er Thea lagt etter en super kveld på babysvømming! Har begynt å bruke arm ringer, og syns det er helt topp å plaske rundt alene:)
 
Da var første kurv med jordbær spist :O)
 
mmmmmmmmmmmmm jordbær emoticon  jeg har spist massevis i hele år, (har hatt litt ekstra lyst på det denne graviditeten), men de siste gangene jeg har kjøpt har de vært så dårlige at jeg bare har kastet dem. Nå fikk jeg til gjengjeld veldig lyst på så må vel se om jeg ikke får skaffet noen i morgen emoticon
 
Eelsker jordbær jeg også!! Gleder meg til selvplukk!!!!!
 
har koset meg med bål ,grilling å jorbær <3
 
ÅH! Endelig fungerer bv igjen selv om jeg kjenner meg rimelig forvirret her ;)
 
Sist jeg skrev her var det med Jørgen inni magen, nå ligger han i lekegrinda og sover:)
 
Gratulerer med lille sovende Jørgen 2607 :)
Gleder meg til det blir min tur til å ha nr 2 sovende ved siden av meg :)
 
Takk for det overasket. Det er så koselig med baby i huset igjen!
 
Gratulerer såå mye!!!!Frtellosslitthvordandet går da:)
 
Hihihi, lurer på om jeg skal følge i dine fotspor atter en gang jeg storesøss og prøve dette her hos oss i mars 2011 :)
 
SillaKese skrev:
Hihihi, lurer på om jeg skal følge i dine fotspor atter en gang jeg storesøss og prøve dette her hos oss i mars 2011 :)



ja det synes jeg du skal gjöre ;)
 
hei og hopp!! Nok en fin solskinnsdag i østfold:)
 
Nå har 2 års bursdags innspurten begynt:) Halvveis i barselgruppe bursdagene allerede:) Thea storkoser seg i bursdag, er jo såå stas å leke med andres leker:)
 
Back
Topp