om du leser denne tråden.....

Første kontroll hos jordmor i dag, utrooooolig koslig-akkurat som sist[:)]
Var kosli å se henne igjen[:D]
 
KLØØØØR!!! Etter en tur ute i stormen har jeg fått elveblest over hele kroppen[:'(]
 
"Frilørdag" på meg i dag. Pappa og Herman er hos farmor og farfar og alt jeg fikk beskjed om var å slappe av i sola:)
 
Nå skal jeg ut å lufte hunden...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz........[8|][:D]
 
Ja, siden jeg først leser så får jeg vel skrive noe også, da... [;)]

Lager et eget innlegg med en liten hilsen til dere [:)]
 
sitter å hører på en liten hostende gutt [&o] håper det roer seg litt snart, hvis ikke blir det nok lite søvn i natt [8|]
 
Ha en fin dag alle sammen[:D] Her skal vi kose oss i solen med besøk av ei venninne og datteren hennes[:D]
 
Noen som vet hva som skal til for å ta mandlene? Ferdig med penicillinkur for 2 uker siden og nå her jeg drit vondt halsen igjen.. Blir gaaaal!!!
 
Idag har jeg fortalt de nærmeste kollegaene på jobb at jeg er gravid... Så nå går vel jungeltelegrafen rundt tenker jeg [:D]
 
Uke 39 i dag! Nå kommer vel lillebror snart[:D]
 
Emil Andre vil sei et par ord te dokke.

oKMJN 32W|M,MM HJU, MKM N,M N OIKJ j nnhytugthyø.l mjnhk
[:)][:)]
 
ORIGINAL: *Evyus*

Emil Andre vil sei et par ord te dokke.

oKMJN 32W|M,MM HJU, MKM N,M N OIKJ j nnhytugthyø.l mjnhk
[:)][:)]



[:D][:)]
 
 
Wok med kyllingfilet! Mmmm [:D]
 
Siste ukene har det skjedd utrolig mye, og nå begynner det endelig å roe seg igjen [:)] på man er det hjem til sverige, lengter masse!
 
Skjønner at jeg har litt for god tid til å sitte her.. Mange innlegg fra meg gitt.. Særlig på denne tiden av døgnet, herlige sovetid:)
 
Neeeii..da sitter jeg nå her på jobb igjen da[:D] Her yrer det jo av liv som vanlig[8D]
 
PÅSKEFERIE!!!
 
Da sover knerten, han har blitt helt umulig å få til å sove på kvelden, spørs om vi må kutte ned yterligere på duppen [8|]
I morgen blir det hyttetur med mamma og pappa [:)]
 
Ble en lang dag dette.... Hjemme nå iallefall [:)]
 
Back
Topp