Om du ikke hadde måttet ta hensyn til noen andre, hva hadde barnet hett?

Ulla :Heartpink men mannen er uenig..
 
Guro
Både jeg og samboer liker det kjempegodt. Men nærmeste naboer kalte jenta si det, så tror ikke det blir aktuelt.
 
Hadde hatt samme navn :) Men byttet ut mellomnavnet med Isabella.
 
Eldste hadde fått samme navn som han har, men jeg ville helst at lillesøster skulle hete Runa og tenker egentlig fortsatt at det hadde passet henne skikkelig bra. Men, det ble noe annet og det passer til henne det også :D
 
Veldig fornøyd med navnene til de 2 eldste, de har begge veldig flotte og spesielle navn. Så her fikk de navna jeg ønsket.
Men nr 3 derimot bli ikke lett, mannen er ikke enig i noen av navna på lista :hungover:
 
Mikke, men der brånekter gubben å mener han kommer til å bli kalt mikke mus. Mikkeline ville nok stått som jentenavn om jeg ikke fikk en Mikke først. Men jeg å gubben har klart å enes om 2 jentenavn sammen. Guttenavnene har vi derimot slitt mer med. Så første mann som kom som en engel heter bare Lille Stille etternavn. Hadde alt for kort tid til å forberede oss på navn med han, siden vi ikke viste om han før han alt var en engel og begravelsen ble å skje innen 2 uker, og ville jo ha navnet hans klart til det.

Haha rart å lese her igjen. Sist jeg svarte hadde vi nettopp funnet ut at vi ventet snipp. Og han skiftet trolig navn før han ble født noen ganger. Også litt etter at han ble født. Valgte to favoritter, men de er så lang at vi bruker kun det hene... Litt trist. Skulle vi få en gutt til blir det evig kaos igjen :D

Men vi fant flere navn som ikke ble aktuelle og som jeg kunne tenkt meg å bruke på mine barn om jeg valgte fritt i verden. Emil. min mann kommer ikke over at man ikke må rope Emiiiiiiil hver gang man bruker navnet xD
 
Aksel eller Isak. Søskenbarna til samboer tok de..
 
Olav. Men det funker dårlig når eg venter jente nr 3 ;)
 
Nr 1 fikk mitt førstevalg på navn.
Med nr 2 fikk jeg streng beskjed om at han ikke under noen omstendigheter skulle hete Imre. :sorry:
Med nr 3 må jeg nok gi opp Wendy... Men har fortsatt litt tid på meg... :angelic:
 
Her blir det også førstevalg, heldigvis har begge samme favoritt :Heartblue
 
Hampus, Konrad, Sedrik som guttenavn, til jente fikk jeg førstevalget mitt, men har Lykke, Ruby, Ellie og Synne på lista som det nok aldri kommer til å bli.
 
Back
Topp