Om du ikke hadde måttet ta hensyn til noen andre, hva hadde barnet hett?

M

Moderator Kristin

Guest
Hva hadde barnet/barna dine hatt som navn om du fikk velge uten å ta hensyn til noen andre?
 
Gabriel❤️ Alltid elsket navnet, men så kalte min stesøster det. (Hun visste ikke at det var mitt ønskenavn)
 
William.

Dessverre er navnet altfor poppis så vi styrer unna.
 
Første hadde hatt nøyaktig samme navn som han har.

Med nummer to er det mye verre, for nå er alle de fineste navnene tatt på en eller annen måte.
 
Første hadde fått samme navnet uansett, iallefall så lenge jeg hadde husket det! (Mannen min som foreslo navnet, og da kom jeg plutselig på at det var et av favorittnavnene mine da jeg var tenåring - før jeg slo fra meg tanken på at jeg skulle få barn en dag..)

De to yngste hadde hett Vera og Magnar, begge navnene ble grundig nedstemt av samme mannen :p
 
Da hadde han hett Iver! Verdens fineste navn, og kommende lillebror hadde hett Jacob, men desverre :rolleyes:
 
Nathaniel, Antoinette el.
 
Hadde nok aldri bestemt meg helt alene, husker jeg tenkte på alle slags navn før jeg møtte mannen min.
Men kom på Eskil igjen nå, husker at jeg hadde såå lyst til å bruke det om vi fikk en gutt, men ble kraftig nedstemt av mannen.

Men veldig fornøyd med navnene på våre to sønner (en på 3 år og en som kommer i oktober)

Hadde jeg fått en jente og kunne ha bestemt navn helt selv så hadde det blitt Agathe eller Thale❤️
 
Eldste hadde hett Viktor eller Alexander. Vet ikke helt med yngste,vi var egentlig ganske enige om navnet hennes. :) Kanskje Tyra?
 
Eldste hadde hatt samme navn. Yngste hadde fått navnet Leonora :)
 
Eldste hadde hett Viktor eller Alexander. Vet ikke helt med yngste,vi var egentlig ganske enige om navnet hennes. :) Kanskje Tyra?

Åh Tyra syns jeg er så fint! Skulle vi noen gang fått ei jente til ville jeg nok ha ønsket meg det navnet, selv om mannen nok ikke er enig. Men nå er jo ikke han enig i en unge til heller, så da blir det vel ikke aktuelt :p
 
Mikke, men der brånekter gubben å mener han kommer til å bli kalt mikke mus. Mikkeline ville nok stått som jentenavn om jeg ikke fikk en Mikke først. Men jeg å gubben har klart å enes om 2 jentenavn sammen. Guttenavnene har vi derimot slitt mer med. Så første mann som kom som en engel heter bare Lille Stille etternavn. Hadde alt for kort tid til å forberede oss på navn med han, siden vi ikke viste om han før han alt var en engel og begravelsen ble å skje innen 2 uker, og ville jo ha navnet hans klart til det.
 
Back
Topp