Om du hadde blitt gravid NÅ?

Rekekreke skrev:
Jeg hadde dødd litt av sjokk, også hadde jeg ringt en prest for å finne ut av hvordan pokker det skjedde....

Hahahaha

Da hadde vi blitt glade :)

Jeg hadde blitt den gladeste personen i hele verden!!!!!!!!!
..........og så hadde jeg sikkert tatt minst 10 tester til for å se om det virkelig var sant  For det ville vært et mirakel.

hadde blitt superglad etter over 1 år med prøving og 2 spontanaborter

Det hadde vært fantastisk! :) Jeg hadde klemt mannen min, ringt min beste venninne, og skrevet et lykkelig blogginnlegg her! :)

Jeg hadde blitt superstressa og sjokka!
Har en jente på 2 år og en på 6 mnd.
Jeg sliter masse med kroppen g er under utredning, er redd jeg blir så dårlig etter enda et svangerskap at jeg ikke vil fungere i hverdagen.
Så....hadde nok tatt abort...hvis jeg hadde klart

Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort. Det passer virkelig ikke bra inn her. Begge arbeidsledige og jeg er mye syk. Jeg føler jeg har mer enn nok med å følge opp det barnet vi har nå. For all del, han er en veldig god liten gutt som er lett å ha med å gjøre. Han er stort sett blid og fornøyd og leker godt for seg selv når han bare har fått mat og har sovet nok. Men kroppen min hadde nok ikke tålt et svangerskap til...  

Jeg er nervøs nå fordi jeg fikk vite at penicillin kuren jeg gikk på for et par uker siden kan ha svekket p-pillene mine. Jeg tror jeg dør litt om jeg er gravid nå. :-/

er gravid .. men det var ikke planlagt og passa egentlig dårlig siden vi har 3 små fra før , men ingen av oss ville ta bort babyen .. vi får heller tilpasse oss situasjonen ; og nå gleder vi oss.. men vi gikk noen runder

Hadde blitt sjokkert, lei meg og veldig glad. Vet jo at alt ordner seg, men det hadde blitt tøft. Med meg på arbeidsledighetspenger og mannen på AAP hadde det blitt meget meget trangt... 

Det hadde passa midti rævva! Jeg hadde vært nødt til å utsette utdannelsen ett år, jeg har to fra før og er jo alene, så ett barn til ville kanskje stoppa hele utdannelsen, og da hadde jeg hatt 3 års bortkasta høgskoleutdannelse. Ikke har jeg plass, ikke har jeg penger til å pusse opp og utvide, ikke har jeg overskudd og tid.

Om jeg skulle vært så uheldig å blitt gravid ville jeg nok vurdert en abort.

Jeg hadde selvfølgelig blitt kjempe glad for å få et barn er jo det beste man kan oppleve. Men det hadde passet dårlig for jeg begynner på skole i januar. Men hadde klart å tilpasse meg :)

Jeg prøver å bli gravid så jeg hadde blitt kjempeglad men så hadde jeg blitt redd for å miste atter en gang...

Hvis jeg hadde blitt gravid igjen nå så har det skjedd ett mirakel :P

Jeg er sjeleglad for at jeg ENDELIG er gravid. Det har tatt 4,5år lange og tøffe år..

Det er ikke den beste timingen nå, men hadde beholdt og blitt glad. Jeg har ikke full stilling, det vil jeg ha når jeg blir gravid neste gang. Så eneste som holder oss igjen nå er at jeg ikke har full fast stilling, jeg er vikar ett år med 67% stilling.

Det skal vel litt til å bli gravid nå, siden jeg nettopp har fått en liten. Kroppen er neppe klar.

Men hadde jeg blitt gravid, hadde det vært et problem. Både når det gjelder overskudd/energi, økonomi, plass i huset osv...Ikke minst er jeg 100% sikker på at jeg ikke vil ha flere barn.

Likevel tror jeg at jeg ikke ville ha tatt abort. Jeg tror ikke jeg har psyke til det. Så vi måtte jo bare ha klart det på et vis. (Og så hadde vi jo fått 970 kroner ekstra i måneden fra NAV i barnetrygd. Det hjelper jo veldig. HA-HA!!)

Jeg tror jeg hadde blitt LITT svett. For er litt svett allerede..............

Men jeg hadde og blitt glad, for å fått et barn til, ettersom gubben ikke vil det :-P.
Men jeg hadde blitt BRA stressa for å si det sånn... 9 mnd går altfor fort... 

Da hadde jeg blitt livredd.. Og frustrert.. Aner ikke hva jeg hadde gjort, for det passer virkelig ikke med enda en liten nå. Kroppen min er absolutt ikke klar den heller..

Siden det er MIN skyld at et barn blir til, så beholder jeg selvfølgelig!
Er 2000000% imot abort!

da hadde det vært et under siden jeg steriliserte meg.

Back
Topp