Om du hadde blitt gravid NÅ?

Forundringsgaven

Betatt av forumet
Hva hadde du gjort? Tenkt?
Hadde det passet inn i livssituasjonen din? Kunne du tilpasset deg om det hadde blitt slik at dere ble en til om 9 mnd?

Måtte du gått mange runder med deg selv?

jeg ER jo gravid, men ble d litt før planlagt da (bare noen mnd, hadde tenkt å bli gravid NÅ :P )... men går fint alikevel. Eneste er at det blir litt trangere økonomisk da jeg bare har deltidsstilling. men allting går.

Jeg er i arbeidsrettet tiltak for NAV, gubben har nettopp dumpet meg, jeg har ingen plasser å bo.. Jeg tar ikke abort.. Har en sønn fra før.

Hadde ikke passet inn sånn veldig bra,og ingen av oss hadde nok blitt glad for det..
Men jeg kan ikke si hva vi hadde kommet frem til egentlig..
Jeg heller mot abort..akkurat nå...Om det skulle skjedd..

Jeg ER gravid:P Og er superfornøyd med det:D Men så klart, noe av det første jeg tenkte var, å søren, det er i april, spørs om jeg klarer å fullføre alle eksamnene til våren! Men tanken har jevnet seg ut... tar det som det kommer, og glede er det masse av 

Sweet chili: wow du må være en utrolig sterk person! :)
Det vet jeg at jeg selv ikke hadde klart!!:(

Gratulerer så mye forresten og håper gubben tar til foruften å kommer tilbake til dere!

Har akkurat blitt gravid og er superhappy! Kanskje ikke ideelt ift økonomi osv, men man får det til om man prioriterer annerledes :) Perfekt for mini å få lilleputt i hus! Hun vil være ca 2,5år når hun blir storesøster om alt går bra :)

Siden han vi har ikke er 4 mnd enda, hadde det ikke passet så veeldig godt akkurat! Så skal si såpass at jeg hadde nok ikke hoppet i taket av glede (men etterhvert da). Men om et par år derimot!:)

Eg trur eg hadde fått panikk...!

Det passar på ingen måte med ein til no.. 
minsten er knapt blitt 1 år enda.. det er masse som skjer, og det passar seg ikkje økonomisk.. men om eg hadde tatt abort veit eg ikkje... veit ikkje om eg hadde takla det..

Da hadde det vel egentlgi ikke passa så veldig bra, og jeg hadde vel i grunn fått "LITT" panikk.....!!! MEN jeg måtte vel bare omstilt meg litt, også hadde det nok gått bra alikevel. ;)

jeg hadde dødd.......

Jeg er alenemor til to barn, uten avlastning..... Har mer enn nok med dem... hehe..

hadde jeg hatt en god og omsorgsfull mann, hadde jeg blitt kjempe glad. ;)

Det hadde jo vært LITT tidlig siden minstemann bare er 7 uker, så det hadde nok vært skrekkblandet fryd. Men en ny baby er selvfølgelig velkommen! :)

Om det hadde passet inn i livssituasjonen eller ei er ikke et tema for meg. Tar ikke abort, så hadde da blitt foreldre til 2 små. Jeg hadde måttet stramme inn økonomien endel, og forberedt meg mentalt på et mulig helvete igjen dersom nr 2 også fikk kolikk og refluks. Utenom det trenger jeg ikke mange runder med meg selv, for abort er som sagt ikke et alternativ.

Og nei, jeg ønsker meg ikke barn nr 2, for jeg er livredd for å måtte oppleve det samme første året som jeg har opplevd nå.

Jeg er jo gravid nå, og kan jo si at det var så lite planlagt som det overhodet kunne bli, og det passer også så dårlig som det kunne gjort (er jo midt i studier). Så jeg har måttet gå mange runder med meg selv, men har jo innerst inne visst at jeg ønsker dette barnet av hele mitt hjerte, og det veier mer enn at det passer dårlig. Derfor gleder jeg meg av hele mitt hjerte til å bli tobarnsmor.

Hadde nok aldri tatt abort, men hadde nok fått litt panikk. Eg blir så sinnsykt dårlig under svangerskapet og med ei veldig aktiv snuppe på 9 mnd som ikkje sover skikkelig verken natt eller dag, så hadde det blitt tøft.

Når passer det å få barn da? Et lite gløtt på tickeren min og du ser at jeg har nok å gjøre allerede. Så det hadde ikke i det hele tatt vært særlig å komme i den situasjonen. Men jeg vet nå at jeg aldri hadde klart å gjennomføre en abort, samme hvor upassende tidspunktet er i forhold til økonomi og andre forhold. Så da hadde det blitt fire da... Hadde nok grini halve svangerskapet, men det går seg til. Man klarer det man vil bare man innstiller seg på det. 

Passer ikke helt, nei. Lillejenta er ikke året enda, og skal begynne å studere neste høst.. Men jeg hadde ikke tatt abort, og et nytt barn hadde vært velkommen. Men vet ikke helt hva kjæresten hadde sagt.. :)

uff, da trur jeg at jeg hadde blitt litt trist og redd.. vi har 4 barn, minste er 11mnd idag. Jeg har ikke jobb, og vi har overhode ikke plass til et barn til.. nei uff.. hadde ikke tatt abort, men gjør det vi kan for å ikke bli gravid.

Back
Topp