Om dere skulle kjøpt inn klær/ utstyr

Ja tynn halslue var lurt.
Hvilke er gode?
Vi har både fra Bergans og Pierre Robert. Den fra PR er litt for slapp til jenta mi, mens den fra Bergans sitter som støpt[emoji106] Men begge er i ull da.

Spørs jo litt hvor i landet du bor, for mye av det jeg elsker og er avhengig av i barnehagen vinterstid (tørt, kaldt og mye vind) funker ikke for venninna mi som bor der det er slaps, regn og mildt på vinteren [emoji6]
Men om jeg fikk velge:
Kattnakken regntøy todelt
Halslue med vindstopper i alle tykkelser
Molo vinterdress
Softshelldress til vår/høst
Regnvotter med fôr
Nøstebarn barnehagevotter
Skikkelig tursekk (de går tur en gang i uka fra de begynner å gå omtrent,så sekken må være god og passe ungen)
Goretex overgangssko

Mange av barna som sover i vogn der jeg jobber har Pierre Robert. De sitter veldig godt/god passform. Men det er jo ull da...
Ja det har de vel egentlig der jeg jobber også.
Han bruker ullluer å det går bra heldigvis men ikke ullbody og stillongs

Som sagt så utgår ull innerst siden han ikke tåler noe ull
Takk for tips om produkter
Anbefaler deg ull/bommul produkter. (Om han kan bruke det da?)
Jeg har en gutt med atopisk eksem selv og de produktene er gull verd! (Men pass på at alle sømmer er av bommull)

De har ull på utsiden og bommull på innsiden.
Cubus har fått inn luer, longs og body i ull/bommul.
Name it har de billigste strømpebuksene i ull/bommull samt sokker.
Og reflex har bodyer/longs og vanlige sett (genser og sånt). (Anbefaler å følge med på salg).

Jeg elsker de produktene da mini og kan få noe varmt som ikke klær innerst på kroppen (nå vet ikke jeg om det er en annen grunn en eksem som gjør at ull utgår da).

Gode mellomlagsklær og godt skotøy.

Anbefaler deg ull/bommul produkter. (Om han kan bruke det da?)
Jeg har en gutt med atopisk eksem selv og de produktene er gull verd! (Men pass på at alle sømmer er av bommull)

De har ull på utsiden og bommull på innsiden.
Cubus har fått inn luer, longs og body i ull/bommul.
Name it har de billigste strømpebuksene i ull/bommull samt sokker.
Og reflex har bodyer/longs og vanlige sett (genser og sånt). (Anbefaler å følge med på salg).

Jeg elsker de produktene da mini og kan få noe varmt som ikke klær innerst på kroppen (nå vet ikke jeg om det er en annen grunn en eksem som gjør at ull utgår da).
Kan ikke bruke de heller dessverre å ikke bambus

Og masse strømper og votter- de forsvinner hele tiden og man før aldri nok

Ser det er mange gode tips her :)

Dette varierer nok på om foreldre prioriterer merkeklær/kvalitetsklær eller den rimeligere versjonen, for noen kunne ha handlet nesten alt de trenger for den summen. Men for andre koster kun dressen alene over 1000 kr. Så er litt vanskelig å svare på uten å vite noe mer.... Men ull kommer alltids godt med :) Og votter :)

Ser det er mange gode tips her :)

Dette varierer nok på om foreldre prioriterer merkeklær/kvalitetsklær eller den rimeligere versjonen, for noen kunne ha handlet nesten alt de trenger for den summen. Men for andre koster kun dressen alene over 1000 kr. Så er litt vanskelig å svare på uten å vite noe mer.... Men ull kommer alltids godt med :) Og votter :)
Jeg prioriterer gode merker/ kvalitet men handler på salg

Back
Topp