Ja tynn halslue var lurt.Ser nå du har skrevet hva du allerede har kjøpt.
Hals? Og tynn halselue å sove i?
Hva med stonz?
Hvilke er gode?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja tynn halslue var lurt.Ser nå du har skrevet hva du allerede har kjøpt.
Hva med stonz?
De får molo vinterdressUllundertøy, reimadress eller vognpose til vinter. Er mye salg nå![]()
Ja tynn halslue var lurt.
Hvilke er gode?
Vi har både fra Bergans og Pierre Robert. Den fra PR er litt for slapp til jenta mi, mens den fra Bergans sitter som støpt[emoji106] Men begge er i ull da.Ja tynn halslue var lurt.
Hvilke er gode?
TakkMye fint du har kjøpt![]()
Ja det har de vel egentlig der jeg jobber også.Mange av barna som sover i vogn der jeg jobber har Pierre Robert. De sitter veldig godt/god passform. Men det er jo ull da...
Anbefaler deg ull/bommul produkter. (Om han kan bruke det da?)Som sagt så utgår ull innerst siden han ikke tåler noe ull
Takk for tips om produkter
Kan ikke bruke de heller dessverre å ikke bambusAnbefaler deg ull/bommul produkter. (Om han kan bruke det da?)
Jeg har en gutt med atopisk eksem selv og de produktene er gull verd! (Men pass på at alle sømmer er av bommull)
De har ull på utsiden og bommull på innsiden.
Cubus har fått inn luer, longs og body i ull/bommul.
Name it har de billigste strømpebuksene i ull/bommull samt sokker.
Og reflex har bodyer/longs og vanlige sett (genser og sånt). (Anbefaler å følge med på salg).
Jeg elsker de produktene da mini og kan få noe varmt som ikke klær innerst på kroppen (nå vet ikke jeg om det er en annen grunn en eksem som gjør at ull utgår da).
Ser nå du har skrevet hva du allerede har kjøpt.
Hva med stonz?
Jeg prioriterer gode merker/ kvalitet men handler på salgSer det er mange gode tips her
Dette varierer nok på om foreldre prioriterer merkeklær/kvalitetsklær eller den rimeligere versjonen, for noen kunne ha handlet nesten alt de trenger for den summen. Men for andre koster kun dressen alene over 1000 kr. Så er litt vanskelig å svare på uten å vite noe mer.... Men ull kommer alltids godt medOg votter
![]()
Stonz er bra ja, det hadde min ogsåSverger til stonz om barnet ikke kan gå før Bhg start[emoji106]
Det er sant, han får to par ullvotter og 1 par tykkere vintervotterOg masse strømper og votter- de forsvinner hele tiden og man før aldri nok