Om dere kunne fjernet én ting ved graviditeten..?

Anki89

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Hva skulle det vært?:)

Jeg klør sånn på puppene og magen nå som det vokser! Kunne klart meg uten!

At jeg har så sykt lyst på alt av mat :p Det Kunne jeg vært foruten :D hehe

Da hadde det helt klart vært bekkenløsningen jeg ville fjernet!Det hadde gjordt det litt lettere å være gravid..

Ville fjernet følelsen av utmattelse/energiløshet :p

det at jeg er så mye sliten, har så lite energi,
hadde vært godt med ekstra energi

Blødningene!!

Jeg vil gjerne orke alt jeg gjorde før!
Å kunne gå i byen et par timer uten at jeg er sliten av all støyen.. Å kunne gå en tur på lenger enn en halvtime før det gjør vondt i nederste del av magen.. Å kunne være sosial i lenger enn et par timer av gangen før jeg har lyst til å ligge alene på sofaen og være i min egen lille verden.. Å kunne være ute i solen lenger enn en liten periode før hodepinen kommer.. Rett og slett bare å orke like mye som før :)

Og om jeg kan legge på en ting til i denne flytteperioden: Å kunne løfte det jeg vil uten at jeg får vondt i korsryggen...

Det må helt klart være bekkenplagene altså, de er forferdelig slitsomme. får jeg de magesmertene jeg hadde sist gang må jeg heller bytte til de om jeg skal si bare en ting for det er det verste jeg har vært med på i mitt liv, mye verre ennn å føde.

Kunne lett fjerna utmattelsen... Føler meg konstant slapp og sliten :( vil ha energi...

vanskelig valg! men sånn som ting er akkurat NÅ, så må det være bekkenløsning ;) men vet kynnerne kommer til å bli mer og mer ubehaglig ettersom magen vokser og fødselen nærmer seg :(

Kunne også klart meg uten hyperemessis og alt som følger med det. Er heldigvis bedre nå, men er avhengig av medisiner :(

Tror ikke jeg har fått noen plager som er så ekstreme enda, så velger å vente til de som er enda verre dukker opp før jeg svarer på dette spørsmålet ;-)

Back
Topp