Om dere fikk velge...

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Vaginalt. Keisersnitt er unaturlig og tyngre for kropp og baby.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Keisersnitt da forrige vaginal fødsel gikk dårlig...

Sent from my iPad using BV Forum

Vanlig.... Har klart d 2 ganger, og uten smertelindring, satser på d denne gangen også! Både mor og barn får en bedre start etterpå. Tror jeg hadde følt det som nedelag om jeg denne gangen må ty til epidural, eller så gale som keisesnitt.. men selvsagt, står d om fare for barns eller mors liv er saken en helt annen! :)

Helt klart vaginalt. Har gjort det 2 ganger før, og ingenting er følelsen rett etterpå. Du er supermann og føler du kunne klart hva som helt. Tror aldri jeg har vært så stolt av meg selv som etter fødselen :)

Vaginalt:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vaginal fødsel, absolutt. Man mister litt kontrollen ved keisersnitt kan jeg tenke meg. Men det viktigste er at barn og jeg har det bra!

Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3

Vaginalt, rett og slett fordi jeg gjorde det sist. Og det er en fantastisk følelse å vite at man har presset ut babyen selv :) og det er en ubeskrivelig følelse å jobbe så hardt og så få babyen opp på brystet til slutt.

Og bare det å vite at når babyen er ute, forsvinner alt smerte.
Grøsser litt med tanken på å ha vondt i ukesvis etterpå mens man skal ta seg av babyen.
Men keisersnitt er jo selvfølgelig løsningen hvis det ikke er mulig med vaginal.

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt 27.04.2015

Vaginalt som sist :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne føde normalt, men det vil ikke kroppen min.
Har prøvd 2 ganger, denne gang blir det planlagt KS.

Den første tiden med babyen etter et KS er vanskelig på grunn av smertene

Vaginal fødsel! Forrige fødsel varte i tre døgn, og var helt j..elig, tida etterpå også. Fikk infeksjon i såret (ble klippet)
Men, sår gror utrolig sakte på meg, så keisersnitt er ikke tingen. Og jeg grøsser av tanken på å bli skjært opp og få ungen revet ut av magen..

Vaginal. Selv om det tok 31 timer sist. Elsker den følelsen av urkvinnekreftene som slår inn ;) Høhø.

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Vanlig fødsel, fordi jeg hadde en så fin fødselsopplevelse med nr 1 og fordi det er det beste og mest naturlige for mor og barn så lenge alt er som det skal. Gleder meg faktisk litt til fødselen denne gang :)

Back
Topp