Om dere fikk velge...

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Ville dere valgt en vanlig fødsel, eller keisersnitt da ?

Begrunn gjerne ønsket! :)

En vaginal fødsel :) Mindre fare for komplikasjoner enn ved et keisersnitt så lenge det ikke er spesielle faktorer som spiller inn!
Også var det helt fantastisk å få sønnen min rett opp på brystet og ha han der så lenge jeg ville ♡

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vanlig. En ubeskrivelig følelse når barnet kommer rett opp på brystet :)

TuMmY LoVe

Vanlig fødsel! :) Hørt mange skrekkhistorier , men alle er forskjellige så tenker at noe positivt kommer ut av det uansett, så smerten skal jeg klare :)

Vanlig vaginal fødsel. Fordi det er sånn mine 2 første barn kom til verden. En utrolig fantastisk opplevelse, som jeg er spent på å gjøre igjen.

Sent from my iPhone using BV Forum

En vanlig fødsel :) Mindre komplikasjoner og en mye bedre følelse etterpå :) Stolt fordi en mestret d,og hærlig å få bebisen rett på brystkassa :) :)

Hvis jeg kunne velge hadde jeg valgt vaginal.

Vaginalt. Jeg hadde keisersnitt på min første, fordi om det var det beste for både barn og mor, og jeg var kjempe glad for at det blei slik rett etterpå, så er jeg i dag litt bitter når jeg skjønner at det gjorde at vi fikk en utrolig dårlig start sammen og har nok vært med på å forsterke fødselsdeprisjonen som jeg hadde/har.

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Vanlig

Har vært gjennom begge deler, og vet ikke hva jeg skal velge neste gang.. men jeg heller mot vanlig.

♡ ønsker en liten ♡

Vaginal fødsel. Får helt noia av at noen skal skjære meg åpen og røske ungen ut... :P Og så er det så fantastisk å få babyen opp på brystet. :)

Vaginalt. Best for meg og barnet hvis alt er normalt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vaginalt :) gjort det de 2 forrige gangene, og jeg gleder meg faktisk :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vaginalt, selv om det tok ekstremt lang tid sist og mye styr.

Vanlig fødsel så Lenge det er medisinsk forsvarlig. Men er det fare for meg eller barn så selvfølgelig keisersnitt :)

Back
Topp