Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
under "tvang", er det kjedeligste jeg ser på, men har en samboer som er kjempe intressert, så det står på her dagen lang. Det eneste jeg syns er morsomt å se på med ol er åpningssermonien. Eneste som er mer kjedelig å se på er fotball (og det er dessverre gubbemennesket ENDA mer intressert i...)
akkurat motsatt av her i huset det, gubben rømmer når je skal se sport, men je ser kun kvinnehåndball, langrenn, skiskyting og curling da, oxo hender det seg je ser på hockey, men det er kun for at je vet godt hvem patrick er![]()
Har det p storskjerm på jobben men følger ikke medNoen som ser på 15 km i dag da?![]()
Følger du ikke med??Har det p storskjerm på jobben men følger ikke med![]()
Nei ringer jo og er her!Følger du ikke med??![]()
Fikk sett slutten, og håper på en bedre dag på stafetten på søndagNoen som ser på 15 km i dag da?![]()
Ja, tror vi må kryssefingrene for detFikk sett slutten, og håper på en bedre dag på stafetten på søndag![]()
Sport generelt og OL er to forskjellige ting!!Nei ringer jo og er her!
Dessuten liker jeg ikke sport![]()
Ikke i mine øyneSport generelt og OL er to forskjellige ting!!![]()
Hehe, jeg følger nok med på litt for mye sportIkke i mine øynefølger med på hvor mange medaljer vi får da sånn ca
![]()
Som sikkert mange andreHehe, jeg følger nok med på litt for mye sport![]()
Da er vi flere.Hehe, jeg følger nok med på litt for mye sport![]()
Som sikkert mange andre
Jeg liker bare ikke sport![]()
he he! vet hvordan han har detNei, hver sin smak! Du hadde passet fint sammen med min mann![]()
Fotball er vel egentlig det eneste jeg ikke kan fordrahe he! vet hvordan han har detmannen er noen ganger altfor glad i fotball
![]()