OL

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Flere som følger med? :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg prøver å få med meg litt, men foreløpig har jeg ikke fått med meg noe vesentlig :p

Jepp. Prøver å få med meg det jeg kan :-)

Sent from my ME302C using BV Forum mobile app

ja, jeg sikker klistret foran TV, og det har jeg tenkt å gjøre under hele ol. Ventet på dette i 4 år:)

nope :p

Fått med meg litt:) Blant annet Bjørgen tok gull, og han som tok sølv på snowboard. Klarer ikke å huske navnet nå :P

Sent from my iPhone using Tapatalk -

ja ser på endel, men ikke så det går ut over livet ellers(bortsett fra at je har lastet ned NRK radio sin app :p )

Nei ser ikke på. Synes ikke tv skal.stå på dagen lang med ungene rundt. Det blir nok tv ellers om dagen..

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

under "tvang", er det kjedeligste jeg ser på, men har en samboer som er kjempe intressert, så det står på her dagen lang. Det eneste jeg syns er morsomt å se på med ol er åpningssermonien. Eneste som er mer kjedelig å se på er fotball (og det er dessverre gubbemennesket ENDA mer intressert i...)

under "tvang", er det kjedeligste jeg ser på, men har en samboer som er kjempe intressert, så det står på her dagen lang. Det eneste jeg syns er morsomt å se på med ol er åpningssermonien. Eneste som er mer kjedelig å se på er fotball (og det er dessverre gubbemennesket ENDA mer intressert i...)
Akkurat det samme som her da ;)

Prøver å følge med litt:) men ikke slavisk:p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp