Oktoberskravletråd 2 (vil du være med så ikke post bilder)

Det er visst forslag om å redusere grunnstønad for de med cøliaki med 70% nå. Makan! Visstnok fordi utvalget er så stort nå og prisene har gått ned. Nå ja... Utvalget er godt, men prisene er fremdeles høye. Hvem betaler vanligvis 95 kr for 2 kanelsnurrer? Kanelsnurrer er det eneste jeg vet prisen på sånn her og nå :p
Er laga opprop ser jeg mot det. Jeg har signert. Svigerinna mi delte. Nevøen min har cøliaki. Si ifra om du vil ha link evnt
 
Blir man utestengt av å poste bilder? Det var rart.
 
Nettopp.

Jeg kan avsløre at så langt kom julevoksduken og bursdagsvoksduken som begge bor sammenrullet på gjestesenga det meste av året, nå ligger på rommet vårt og skal tilbake på gjesterommet når svigermor drar. Diverse papirer mannen må se på vet jeg ikke helt hvor han har gjort av. en kasse er satt i en bokhylle og noe er kastet, en de klær stappet inn i et skap (altså,poser med klær stappet inn i et skap) og enda er det ikke reelt gangbar vei bort til senga pga et par kasser som må vekk, en av dem viser seg å inneholde to poser med glass og metall og en som skal til fretex. Jeg gleder meg stort til å få dunk til glass og metall utenfor, men hver 10. uke tror jeg vi vil slite, for de tar bort de plassene vi normalt kan levere slikt. Egne fretex-dunk kunne vi også trengt, men må bare bli flinkere til å huske å ta det med. Har en pose i gangen og to svææære på soverommet også nemlig...

Senga er ryddet av og klar til å få på sengetøy, men rommet er altså meget kaotisk og enda ikke ryddet såpass som vi pleier gjøre til hun kommer. Tiden jeg tilbrakte på rommet burde fått det i orden, om jeg ikke hadde sett en episode på netflix underveis....

Hehe[emoji28] håper du har kommet i mål slik at svigermor får plass[emoji16]
 
Besøk av niesa mi. Søstra mi sendte mld om minste ville besøke hu egentlig. Hu var alene hjemme. Men to 7åringer (8 år om en mnd begge to da) alene hjemme likte jeg ikke tanken på. Så jeg henta hu heller her gitt. Hvor jeg kan følge med på de [emoji39]

Greit å ha litt kontroll ja[emoji28]
 
Hehe[emoji28] håper du har kommet i mål slik at svigermor får plass[emoji16]
Hun fikk plass. Det tsr ikke så stor plass.

Den stoooooore jobben er at det rommet bør tømmes, det skal bli rom til mellomste på sikt....

Forøvrig bestemte lillemor seg for å sove med bestemor for en god time siden og siden har ingen sett dem. Så de er to der inne i gjestesenga
 
Back
Topp