Oktoberskravletråd 2 (vil du være med så ikke post bilder)

Lillejenta sultestreiker, og vil kun ha pupp. Så i kveld har hun våknet 3 ganger til nå.
 
God morgen
Burde hørt på min indre stemme i går som sa at det virkelig var en dårlig dag å jobbe på ..
2 søvn i natt er altfor lite
 
Prøver å huske om knerten var hjemme en dag pga feber etter vaksine i 2.klasse. Det er jo beviselig ikke smittsom sykdom da, men feber gir sliten kropp ga jeg hjemmelag mener jeg å huske

Mellomste har nemlig fått vaksine på skolen i dag. Det var jo ikke helt ideelt om hun er hjem e fra skolen i morgen med tanke på kor og halloween på kvelden. Håper hun er grei nok.

Håper det gikk greit med henne[emoji4] mine har ikke reagert på den heldigvis.
 
Jeg kjøpte en jakke, men den gikk opp i sømmen med en gang. Jeg tenker å ta den med tilbake til butikken, men må jeg ta den med tilbake til den samme butikken jeg kjøpte den i? Eller er det samme det bare det er samme kjede?

Vil tro det holder med samme kjede[emoji4]
 
Da gjenstår nok bare å ta en prat med naboen...

Ja, men det er problemet, jeg vet ikke hvordan jeg skal si det til han. Eldre mann, litt alkoholproblemer, nettopp fraflyttet av kona.

«Hei! Jeg ville bare informere deg om at når du røyker inne, så trekker røyken inn til oss og det blir å lukte veldig vondt hos oss, særlig på kjøkkenet og badet. Ville bare at du skulle vite det til neste fang du røyker inne» [emoji28]
 
Ja, men det er problemet, jeg vet ikke hvordan jeg skal si det til han. Eldre mann, litt alkoholproblemer, nettopp fraflyttet av kona.

«Hei! Jeg ville bare informere deg om at når du røyker inne, så trekker røyken inn til oss og det blir å lukte veldig vondt hos oss, særlig på kjøkkenet og badet. Ville bare at du skulle vite det til neste fang du røyker inne» [emoji28]
Synes det høres ut som akkurat det du bør si!
 
Back
Topp