Oktoberskravletråd 2 (vil du være med så ikke post bilder)

Det skjønner jeg.
Vi bor slik til at vi skifter ganske tidlig.
Hovedbilen vår fikk nye vinterdekk for 3 uker siden, den andre i forrige uke.
Våre fikk på lørdag begge to De kunne med fordel fått på fredag men lørdag gikk greit
 
Æh, drittdag. Lillejenta nekter å spise, vil bare ha pupp. Men det får hun ikke! Hun holder på å få tenner, så det gnager liksom sånn.
Huset må ryddes, men jeg får ikke gjort noe med lillejenta rundt meg for hun er litt vel oppfinnsom til tider.
 
Æh, drittdag. Lillejenta nekter å spise, vil bare ha pupp. Men det får hun ikke! Hun holder på å få tenner, så det gnager liksom sånn.
Huset må ryddes, men jeg får ikke gjort noe med lillejenta rundt meg for hun er litt vel oppfinnsom til tider.

hørtes slitsom ut
 
hørtes slitsom ut

Ja. Det er kjipt å se på rotet uten å kunne gjøre noe med det. Jeg ga etter med puppen da, for hun så litt rar ut. Hun er litt varm. Ikke helt feber, men likevel... Så da sovnet hun på puppen. Jeg fikk plassert henne i vogna i gangen, så nå får jeg tid til å rydde litt her :D
En klesvask er satt på og en må henges opp. Her er det bare å sette i gang!
 
Prøver å huske om knerten var hjemme en dag pga feber etter vaksine i 2.klasse. Det er jo beviselig ikke smittsom sykdom da, men feber gir sliten kropp ga jeg hjemmelag mener jeg å huske

Mellomste har nemlig fått vaksine på skolen i dag. Det var jo ikke helt ideelt om hun er hjem e fra skolen i morgen med tanke på kor og halloween på kvelden. Håper hun er grei nok.
 
Prøver å huske om knerten var hjemme en dag pga feber etter vaksine i 2.klasse. Det er jo beviselig ikke smittsom sykdom da, men feber gir sliten kropp ga jeg hjemmelag mener jeg å huske

Mellomste har nemlig fått vaksine på skolen i dag. Det var jo ikke helt ideelt om hun er hjem e fra skolen i morgen med tanke på kor og halloween på kvelden. Håper hun er grei nok.
Håper det går bra
 
Jeg driver og får mailer fra Ida, Kristina og Trude. De jobber for Sandnes garn, Barnas Hus etc. Nytt salgstriks eller? Før var det bare navnet på firmaet.
 
Det tror jeg ikke at jeg har fått.
 
Jeg kjøpte en jakke, men den gikk opp i sømmen med en gang. Jeg tenker å ta den med tilbake til butikken, men må jeg ta den med tilbake til den samme butikken jeg kjøpte den i? Eller er det samme det bare det er samme kjede?
 
Back
Topp