Kroppen min er dritkjipKjipt sltså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kroppen min er dritkjipKjipt sltså
Gresskar tror jrg ikke vi kjøper i år hellerMå ta en liten opprydding egentlig og lese litt i dag! har også et par gresskar som jentene ønsker å pynte litt
Samme herKroppen min er dritkjip
Det er helt riktig.Jepp vi alle må skravle.
Er kanskje ikke premier men vi kan fortsatt ha det gøy med å skravle og konkurrere mot hverandre![]()
Samme her, noen dager kan jeh skravle mye og andre dager er jeg knapt nok innom.. Liv er gøy det. Jeg skravler jo fordi jeg liker å skravle. Men tiden tilgjengelig går nå litt opp og ned.
Denne helga er jeg opptatt med denne korpshelga. Har en pust i bakken, sneket meg bort i et hjørne og funnet en sofa. Deilig.
Må snart tilbake og rydde opp litt men akkurat nå var det godt å sette seg ned litt.
Hjemmelaget pizza?? Nammenam!Det er helt riktig.
Må bare finne tid til det.
Sitter nå og prøver å forberede meg til intervjuet på tirsdag siden det vil jeg ikke få tid til i morgen.
Skal snart sette pizzadeigen og i kveld har jeg planer om å trene
Lykke til, spent på den!Det er helt riktig.
Må bare finne tid til det.
Sitter nå og prøver å forberede meg til intervjuet på tirsdag siden det vil jeg ikke få tid til i morgen.
Skal snart sette pizzadeigen og i kveld har jeg planer om å trene
Kjøpte et par, mange år siden sistGresskar tror jrg ikke vi kjøper i år heller
Jepp, med peperoni, bacon, mais og paprikaHjemmelaget pizza?? Nammenam!
Så hvor er min invitasjon liksomJepp, med peperoni, bacon, mais og paprika![]()
Det er jeg også.Lykke til, spent på den!
Tenk positivt. Jeg krysser fingrene for deg!Det er jeg også.
Tror ikke jeg kommer til å få den, men tenker at det er en gylden anledning til å fortelle dem hva jeg mener som bør forbedres.
Har ganske mange tanker på hva jeg ønsker å ta tak i dersom jeg får jobben siden jeg har i en del år jobbet tett opptil den avdelingen i samarbeid med det firmaet jeg jobber i nå.
Driver nå er repeterer et par strategier fra departementet som er sentrale for den jobben
Greit med bad daMannen bader frøkna. Det trengtes, hu gulper og sikler så mye.
Vi har kjøpt engangKjøpte et par, mange år siden sist
Ja. Hu skreik i begynnelsen men nå trives hu.Greit med bad da![]()
Her var det også en setning som forsvant, som jeg hadde i hodet mitt.Tenk positivt. Jeg krysser fingrene for deg!
Det er jo kjempebraHer var det også en setning som forsvant, som jeg hadde i hodet mitt.
Dersom jeg får fortalt den hva jeg mener er deres forbedringspotensiale, og jeg ikke får jobben, vil det fremdeles ha en positiv virkning på jobben jeg har i dag.
Det vil si at uansett hvordan det går så er jeg i en vinn-vinn situasjon