Oktoberskravla

Jepp vi alle må skravle.
Er kanskje ikke premier men vi kan fortsatt ha det gøy med å skravle og konkurrere mot hverandre :)
Det er helt riktig.
Må bare finne tid til det.
Sitter nå og prøver å forberede meg til intervjuet på tirsdag siden det vil jeg ikke få tid til i morgen.
Skal snart sette pizzadeigen og i kveld har jeg planer om å trene

. Liv er gøy det. Jeg skravler jo fordi jeg liker å skravle. Men tiden tilgjengelig går nå litt opp og ned.

Denne helga er jeg opptatt med denne korpshelga. Har en pust i bakken, sneket meg bort i et hjørne og funnet en sofa. Deilig.
Må snart tilbake og rydde opp litt men akkurat nå var det godt å sette seg ned litt.
Samme her, noen dager kan jeh skravle mye og andre dager er jeg knapt nok innom.

Her leser mannen inne på rommet vårt, jeg rydder litt i rolig tempo :) nr2 gjør noen ekstra lekser og minsten er på besøk hos veninne fra bhg :)
De ryddet alle på rommet sitt (even the teenager)

Det er helt riktig.
Må bare finne tid til det.
Sitter nå og prøver å forberede meg til intervjuet på tirsdag siden det vil jeg ikke få tid til i morgen.
Skal snart sette pizzadeigen og i kveld har jeg planer om å trene
Lykke til, spent på den!

Lykke til, spent på den!
Det er jeg også.
Tror ikke jeg kommer til å få den, men tenker at det er en gylden anledning til å fortelle dem hva jeg mener som bør forbedres.
Har ganske mange tanker på hva jeg ønsker å ta tak i dersom jeg får jobben siden jeg har i en del år jobbet tett opptil den avdelingen i samarbeid med det firmaet jeg jobber i nå.
Driver nå er repeterer et par strategier fra departementet som er sentrale for den jobben

Det er jeg også.
Tror ikke jeg kommer til å få den, men tenker at det er en gylden anledning til å fortelle dem hva jeg mener som bør forbedres.
Har ganske mange tanker på hva jeg ønsker å ta tak i dersom jeg får jobben siden jeg har i en del år jobbet tett opptil den avdelingen i samarbeid med det firmaet jeg jobber i nå.
Driver nå er repeterer et par strategier fra departementet som er sentrale for den jobben
Tenk positivt. Jeg krysser fingrene for deg!

Tenk positivt. Jeg krysser fingrene for deg!
Her var det også en setning som forsvant, som jeg hadde i hodet mitt.
Dersom jeg får fortalt den hva jeg mener er deres forbedringspotensiale, og jeg ikke får jobben, vil det fremdeles ha en positiv virkning på jobben jeg har i dag.
Det vil si at uansett hvordan det går så er jeg i en vinn-vinn situasjon

Her var det også en setning som forsvant, som jeg hadde i hodet mitt.
Dersom jeg får fortalt den hva jeg mener er deres forbedringspotensiale, og jeg ikke får jobben, vil det fremdeles ha en positiv virkning på jobben jeg har i dag.
Det vil si at uansett hvordan det går så er jeg i en vinn-vinn situasjon
Det er jo kjempebra :)

Back
Topp