God bedringHurra for feber på frøkna, igjen! (39,5 nå med leggetid, pjusk og svak i stemmen)![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedringHurra for feber på frøkna, igjen! (39,5 nå med leggetid, pjusk og svak i stemmen)![]()
Uff da.Skulderen min tar livet av meg![]()
Gud bedring til henneUff, da begynte frøkna å gråte. Hun var skikkelig klam og pjusk, hostet veldig. Så da fikk hun paracet, nesespray (bare saltvann da, det var det jeg hadde) og paracet. Håper hun kan få en god natt![]()
Håper du fikk sove i nattSkulderen min tar livet av meg![]()
Jeg aner ikke. Tror det var i bilulykken, ble ille etter det, men eksperter mener det har vært der tidligere. Men jeg kan ikke huske å ha skadet den tidligere..:Uff da.
Hvordan skadet du den?
God morgenGod morgen
God bedringGod morgener så forkjøla
mannen har bursdag i dag, har planer om å bake kake og lage god mat...kanskje det bara blir mcD
Kjøpte gave i går, han ønsker seg kikkert men dem er veldig dyre så jeg håper på bra tilbud på Black Friday?Da blir det julegaven
Han får ny morgenkåpe i dag
![]()
Min skal egentlig på trening i dag, men da bør det slutte å regne litt. Vi er litt mer restriktive på å sende han i dprlig vær nå.Egentlig ikke mye som skjer i dag. Det er bare at ca alt skjer åpenbart mellom 15 og 17
Jeg burde vært bøssebærer eller organisator, korpset stiller som bøssebærer og jeg er leder. Nestleder tar seg nok av det. Oppmøte 1545 for de som er bøssebærere og derved senest 1530 for organisator. Må huske å høre om hun trenger nøkkelen min.
Mellomste sitt kor synger på er arr i forbindelse med tvaksjonen kl 1515, og eldstemann sin speidergruppe kommer hjem ca 16. Etter bøssebæringen skal jeg og nestleder planlegge mat-opplegget for neste helg, når vi og 4-5 andre korps skal ha felles øvingshelg.
Heldigvis ingen trening på søndager, det ville jeg ikke likt. Opptreden er noe annet.Min skal egentlig på trening i dag, men da bør det slutte å regne litt. Vi er litt mer restriktive på å sende han i dprlig vær nå.
Ingen problemer med treninger på søndager, mye verre med den på fredager synes vi.Heldigvis ingen trening på søndager, det ville jeg ikke likt. Opptreden er noe annet.
Men mest av alt er det bøssebæringen jeg tenker på. Vi mangler noen bøssebærere enda. Skulle fått med noen til
Fredag er jeg glad vi ikke har noe ja, men søndager er gjerne opptatt med annet.Ingen problemer med treninger på søndager, mye verre med den på fredager synes vi.